شبکه وبلاگی بسیجیان 5 دانشگاه مشهد تشکیل می شود

بسيج۲همایش ها- سومین جلسه هم اندیشی کانون های فضای مجازی و سایبر بسیج دانشجویی 5 دانشگاه مشهد مقدس به میزبانی کانون سایبر بسیج دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از وبلاگ شورای کانون های فضای مجازی و سایبر، در ابتدای این جلسه مسئول سایبر بسیج دانشگاه آزاد مشهد پیشنهاد شروع جلسات با بررسی اخبار سایبری و سپس بررسی مصوبات جلسه قبل و در ادامه ایجاد جو بارش افکار را برای اداره جلسات پیشنهاد داد که مورد قبول اکثریت اعضا واقع شد.

در جلسه قبل مصوب شده بود که اطلاعات وبلاگ نویسان فعال بسیجی هر دانشگاه جمع آوری گردد و در این جلسه تحویل گردد، که به غیر از کانون سایبر بسیج دانشگاه شهیدمنتظری دیگر دانشگاه ها این لیست را ارائه نمودند.

سپس به بررسی برگزاری همایش انگیزشی و دوره آموزشی وبلاگ نویسی پرداخته شد که با توجه به شروع امتحانات دانشگاه ها، برگزاری این دو برنامه بعلاوه برگزاری جلسه مشترک با فرماندهای حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها در دستور کار اولین جلسه بعد از امتحانات قرار داده شد.

در ادامه با توجه به خلاء موجود در خصوص عدم نشر محتواهای تولیدی مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه ها، مصوب گردید که وبلاگی با نشانی bscc.blogfa.com به منظور نشر محتواهای تولیدی مجموعه ها توسط سایبر بسیج دانشگاه پیام نور مشهد راه اندازی شود.

هم چنین کانون سایبر بسیج دانشگاه فردوسی مسئول پیگیری راه اندازی شبکه وبلاگی بسیجیان شد.

دیگر مصوبه این جلسه در خصوص مدیریت جلسات بود که مصوب شد هر مجموعه ای که میزبان جلسه بعدی است مسئول پیگیری مصوبات جلسه قبل باشد. همچنین با پیشنهاد اضافه شدن دیگر دانشگاه های مشهد به این شورا ، مورد تصویب قرار گرفت.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول