برگزاری دوره آموزشی وبلاگ نویسی در کانون امام جعفر صادق(ع)

مسجدرسانه وبلاگ- مدیر مسئول کانون امام جعفر صادق(ع) از برگزاری دوره آموزشی وبلاگ نویسی در این کانون خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مدیر مسوول کانون فرهنگي و هنري امام جعفر صادق(ع) از برگزاری دوره آموزشی وبلاگ نویسی در سه ماهه پایان سال خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی با هدف تقويت بنيه علمی اعضای فعال کانون در زمینه های مذهبی و علمی برگزار مي شود.

عباس غلامي افزود:در اين كانون علاوه بر دوره وبلاگ نویسی، دوره های برنامه ریزی و پژوهش در قرآن و دوره های آموزش کامپیوتر ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

غلامی جلسات هم اندیشی با جوانان در زمینه پرسش و پاسخ و آموزش خانواده پیرامون مهارت های زندگی، اجتماعی و فرهنگ شهروندی با حضور اساتید و کارشناسان را ار برنامه های مهم و جذاب کانون امام جعفر صادق(ع) دانست.

وی از انتشار ویژه نامه “محرم” خبر داد و افزود: بیان واقعه کربلا، دلایل قیام امام حسین (ع)، قمه زنی و رعایت باید ها و نباید ها از مطالبی است که در این نشریه آمده است.

وی خاطر نشان کرد: آموزش روخوانی وروانخوانی، تفسیر، اندیشه ترتیل در کوثر قرآن، حفظ و جلسات استمرار یادآوری قرآن ویژه جوانان و نوجوانان، ختم قرآن در 6 مرحله و اجرای طرح تلاوت نور از برنامه های مذهبی کانون است.

مدیر مسئول کانون امام جعفر صادق(ع) از برگزاری همایش دختر 3 ساله ویژه دختران 3 ساله و مادران آن ها در ماه صفر خبر داد.

گفتني است،کانون فرهنگي و هنري امام جعفر صادق(ع) مسجد جامع شهرستان آران و بيدگل در سال 1385 تاسيس شده و از كانون هاي فعال اين شهرستان در زمينه هاي مذهبي و فرهنگي است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول