یک جشنواره ویژه 6 تا 16 ساله ها

امام زمان(عج)مسابقات- دومين جشنواره سراسری «پيدای پنهان» با موضوع ياران و منتظران امام زمان(عج) در قالب بخش‌های مختلف به ويژه وبلاگ‌نويسی توسط كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايكنا، اين جشنواره اسفندماه سال جاری هم‌زمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در سمنان برگزار می‌شود و شركت كنندگان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های نقاشی، دوخت‌های سنتی، شعر، تحقيق، وبلاگ‌نويسی و نشريه‌ ديواری ارسال كنند.

مخاطب جشنواره سراسری «پيدای پنهان» كودكان و نوجوانان 6 تا 16 سال هستند و مربيان كانون سراسر كشور برای ارسال آثار نيز تا سی‌ام دی‌ماه سال جاری مهلت دارند؛ همچنين تعداد افراد شركت كننده در گروه‌های روزنامه ‌ديواری از چهار نفر و در گروه‌ وبلاگ‌نويسی نبايد از سه نفر بيشتر شود.

بر اين اساس، در نخستين جلسه هماهنگی اين جشنواره در سمنان «علی‌اكبر فراتی» مدير كانون استان ضمن بازخوانی عملكرد كميته‌ها در سال قبل، خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده در سال جاری را بيان كرد و گفت: دومين جشنواره در سال جاری در گستره‌ وسيعی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در برگزاری دومين جشنواره سراسری «پيدای پنهان» كه با موضوع ياران و منتظران امام زمان(عج) برگزار می‌شود، سازمان‌هايی همچون معاونت پرورشی و تربيت بدنی سازمان آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی شهرداری سمنان در برگزاری آن مشاركت دارند.

فراتی در پايان يادآور شد: علاقه‌مندان به شركت در جشنواره «پيدای پنهان» حداكثر تا تاريخ 30 دی‌ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی سمنان، ميدان امام رضا(ع)، نبش بلوار هلال احمر، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان سمنان، دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

يادآوری می‌شود، دومين جشنواره سراسری «پيدای پنهان» با موضوع ياران و منتظران امام زمان(عج) پنجم اسفندماه سال جاری هم‌زمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در سمنان برگزار می‌شود.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول