اعلام موضع مجمع وبلاگ نویسان کهگیلویه درباره وقایع اخیر

مجمع وبلاگ نویسان کهگیلویه و بویراحمدمجامع وبلاگی- سند فکری مجمع مشترک دانشجویان وبلاگ نویس کهگیلویه و بویراحمد تنظیم و منتشر شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مجمع مشترک دانشجویان وبلاگ نویس دانشگاه های صنعتی سهند تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با ارائه سند فکری، مواضع و دیدگاه ها برگزار شد.

این سند مسائلی را در باب مسئله قیام حسینی و درس های این نهضت و تاثیر آن بر وقایع و رخدادهای پس از انتخابات تبیین و تشریح نموده است که به نکات مهمی در آن اشاره شده است.

اتخاذ موضع در قبال وقایع پس از انتخابات و مسائل پیرامونی آن از جمله مهم ترین بندهای این سند است.

بخشی از مواضع اتخاذ شده در این سند به شرح زیر اعلام شده است:

اکثریت اعضای مجمع، بر خود لازم می داند که علاوه بر دفاع از کلیت دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت امر مسلمین، عملکرد رفتاری و گفتاری خواص جامعه، آقایان مرحوم منتظری، یوسف صانعی، هاشمی رفسنجانی، میر حسین موسوی و مهدی کروبی و حلقه دوستان و آشنایان این آقایان که از مجاهدان در راه تحقق نظام جمهوری اسلامی بوده اند، اما در آزمون خطیر و سنگین پس از انتخابات دچار لغزش های اساسی شده اند را متذکر شود و تناقضات آشکار و دو گانگی در رفتار و گفتارشان را برای مردم تصویر کند. به امید اینکه این دوستان و گروه ها به دامن اسلام عزیز و انقلاب بزرگ برگشته و بر خلاف وضعیت فعلی در ِ سنگر خود را به سمت دوستان انقلاب و جهت گیری آتش خود را به سمت دشمن تنظیم کنند.

برای مطالعه متن کامل این سند می توانید به وبلاگ “مجمع وبلاگ نویسان کهگیلویه و بویراحمد” مراجعه کنید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول