کسب عنوان نخست مسابقه کشوری توسط کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی

مسابقات- رئيس كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان شرقي از كسب عنوان نخست مسابقه كشوري وبلاگ‌نويسي توسط اين كانون خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان شرقي، حسن سليمي‌باهر امروز افزود: وبلاگ كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان تبريز در بين بيش از 330 وبلاگ شركت‌كننده از استان‌هاي مختلف در اين مسابقه، موفق به كسب اين عنوان شده است.

وي اظهار داشت: وبلاگ مركز شماره 3 كانون تبريز هم عنوان سوم اين رقابت را به خود اختصاص داده است.

سليمي‌باهر اظهار داشت: مرحله نخست اين مسابقه وبلاگ‌نويسي با عنوان «مركز من» و با شركت وبلاگ تمام مراكز كانون كشور برگزار و در نهايت 330 وبلاگ به بخش نهايي راه يافتند كه در داوري نهايي وبلاگ مجتمع كانون تبريز و مركز شماره 3 تبريز به عنوان‌هاي اول تا سوم دست يافتند.

رئيس كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان آذربايجان شرقي افزود: اعضاي نوجوان اين مركز با نظارت مربيان خود با نگارش مطالبي در زمينه‌هاي ادبي و هنري در به روز بودن وبلاگ مركز مشاركت مي‌كنند.

رئيس كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان شرقي خاطر نشان كرد: نخستين مسابقه سراسري وبلاگ‌نويسي مراكز فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كشور با هدف آشنايي كودكان و نوجوانان با امكانات دنياي مجازي و نحوه استفاده صحيح از آن در فعاليت‌هايي چون نشريه‌نگاري و فرهنگ‌سازي مناسب در اين زمينه برگزار شده است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول