برای اصلاح الگوی مصرف بنویسید

مسابقات- فراخوان مسابقه وبلاگ‌نويسی اصلاح الگوی مصرف در سه بخش؛ مدرسه‌ای، همكاران فرهنگی و دانش‌آموزی از سوی آموزش و پرورش ناحيه سه كرمانشاه منتشر شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا بيستم اسفندماه جاری در اين مسابقه شركت كنند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايكنا، اين مسابقه به همت آموزش و پرورش ناحيه سه كرمانشاه، در سه بخش؛ مدرسه‌ای، همكاران فرهنگی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود، فرهنگيان می‌توانند در دو بخش مدرسه‌ای و همكاران فرهنگی با دو وبلاگ متفاوت شركت كنند.

شركت كنندگان بايد پس از ايجاد وبلاگ، نشانی آن را در قسمت نظرات وبلاگ جشنواره وارد كنند، همچنين می‌توانند نشانی وبلاگ خود را در قسمت نظرات وبلاگ كارشناسی آموزش راهنمايی ناحيه سه كرمانشاه يا وبلاگ گروه‌های آموزشی عمومی درج كنند.

همه شركت كنندگان بايد علاوه بر رعايت اصول وبلاگ‌نويسی، وبلاگ جشنواره را در فهرست لينك‌های خود وارد كرده و در يك پست جداگانه، آن را معرفی كنند، آخرين مهلت ايجاد وبلاگ برای شركت در اين جشنواره بيستم اسفندماه سال جاری است.

به همه شركت كنندگان در اين مسابقه، از طرف اداره آموزش و پرورش ناحيه سه كرمانشاه، لوح تقدير اهدا شده و به پنج وبلاگ برتر در هر بخش، جايزه ويژه اهدا می‌شود.

يادآوری می‌شود، شركت در اين جشنواره برای همه مدارس، دانش آموزان و معلمان تمام مقاطع تحصيلی در سراسر كشور آزاد است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول