پاپ کشیشان واتیکان را به وبلاگ‌نویسی تشویق کرد

رسانه وبلاگ- پاپ بندیکت شانزدهم از کشیشها خواسته برای انتقال پیام خود در عصر کنونی به وبلاگ‌نویسی روی آورند و از ابزارهای چند رسانه‌ای برای گفتگو با پیروان سایر ادیان استفاده کنند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از آسوشیتدپرس، پاپ که حضورش در سالهای اخیر در فضای اینترنت رشد چشمگیری داشته است از کشیشها خواسته از تمام ابزارهای چند رسانه‌ای در دسترس خود برای فعالیتهای تبلیغی میان کاتولیکها و گفتگو با پیروان سایر فرهنگها و ادیان استفاده کنند.

پاپ طی پیامی به کشیشها که از سوی واتیکان منتشر شده گفته است: تنها استفاده از سیستم ارسال و دریافت نامه‌های الکترونیک و یا پرسه زدن در اینرتنت کافی نیست بلکه کشیشها باید از تکنولوژیهای مؤثری برای بیان خود و هدایت جوامع خود سود ببرند.

این پیام برای روز جهانی ارتباطات کلیسای کاتولیک آماده شده است که استفاده از تصاویر، ویدئوها و فایلهای انیمیشن، وبلاگها وب سایتها توصیه شده است و پاپ به کشیشهای جوان گفته است که با این رسانه باید زمانی که هنوز در مدارس علوم دینی خود هستند آشنا شوند و همچنی تأکید کرده است که استفاده از تکنولوژیهای جدید باید منعکس کننده اصول الهی و معنوی باشد.

این درحالی است که پاپ 82 ساله اغلب نسبت به استفاد از این رسانه جدید هشدار داده است و یادآور شده است که برخی روندهای رسانه‌های تفریحی و سرگرمی به ترویج خشونت منتهی می شود؛ اما از سوی دیگر راههای جدید ارتباطی را موهبتی برای بخش دانسته که دوستی و درک را تقویت می‌کند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول