نتايج مسابقه وبلاگ‌نويسی «از بسيج تا بسيج» اعلام شد

مسابقات- نتايج مسابقه وبلاگ‌نويسی «از بسيج تا بسيج» به همت سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان اعلام شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايكنا، اين مسابقه با هدف توليد و ارائه وبلاگ با محتوای ارزشی، ايجاد ارتباط مستمر و هدف‌مند با دانش‌آموزان و فرهنگيان بسيجی علاقه‌مند به فعاليت‌های فضای مجازی برای ترويج فرهنگ تفكر بسيجی و … به همت سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان برگزار شد.

هيئت داوران ضمن تقدير و تشكر از حضور نزديك به 850 وبلاگ در مسابقه وبلاگ‌نويسی «از بسيج تا بسيج»، نتايج بررسی‌های خود را درباره جامعه وبلاگ‌نويسان شركت‌كننده در اين مسابقه اعلام و اسامی آنها در سايت سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان منتشر کرد.

اين گروه داوری، بسياری از وبلاگ‌ها را در ارائه محتوای متنوع و توليدی، ناتوان دانستند و ضعف محتوا، كپی‌برداری توسط وبلاگ‌نويسان را آسيبی جدی در فضای مجازی اعلام كردند؛ فهم فهميده، بسيج واژه‌ای به پهنای قرن، بسيج پرچمدار عرصه علم و دانايی، بسيجی رهپوی كوی ولايت، بسيجی و استكبارستيزی و … از موضوعات اين مسابقه بوده است.

اسامی برگزيدگان مسابقه وبلاگ‌نويسی «از بسيج تا بسيج» عبارت از سعيد رئيسی‌پور، جاويد قديمی ديزج، محسن قهرمانی، جواد عمادی، ايوب قاسمی، سيدحسن بيات غياثی، مريم نوريان، ساره مستمند، بنيامين رضايی، اعظم دهقانی فيروزآبادی، سعيد عنايتی و عفت روشنی است.

همچنين فاطمه رزقی جهرمی، علی صادقی‌راد، محمد صالحی مردخه، حديث شادی، لاله معصوميان، رضا زمانی، محسن فسايی، محمد عالی‌شاه، فائزه مجتهدی، ليلا محمدزاده، بی‌بی صديقه جعفری، رسول ثابتی، سوسن شعبانی، پويا فرهادی و … از ديگر برگزيدگان اين مسابقه هستند؛ كاربران فضای سايبر می‌توانند با مراجعه به سايت اين سازمان از اسامی ديگر برگزيدگان اين مسابقه مطلع شوند.

يادآوری می‌شود؛ سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان سؤالات، انتقادات و پيشنهادات برگزيدگان را در زمينه مسابقه و داوری را از طريق رايانامه سازمان به نشانی info@beest.ir و يا شماره پيام كوتاه 20009596 دريافت می‌كند؛ ارسال جوايز به آدرس پستی برگزيدگان نيز در اسفندماه سال جاری انجام می‌شود.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول