جشنواره سراسری وبلاگ‌نويسی «ياران خورشيد» برگزار می‌شود

مسابقات- مديرعامل سايت امتداد با اشاره به فرا رسيدن سی و يكمين سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامی، از برگزاری جشنواره سراسری وبلاگ‌نويسی «ياران خورشيد» خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» “هادی اديب”، مديرعامل سايت امتداد، در گفت‌وگو با ايكنا، با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت سی و يكمين سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامی، شبكه فرهنگی امتداد جشنواره سراسری وبلاگ‌نويسی «ياران خورشيد» را برگزار می‌كند.

وی ادامه داد: وبلاگ‌نويسان و علاقه‌مندان به اين حوزه، برای شركت در اين جشنواره می‌توانند مطالب خود را با موضوع دهه مبارك فجر در وبلاگ درج كنند و محور اصلی مطالب ارائه شده بايد به موضوع امام خمينی(ره)، انقلاب اسلامی و پيامدهای آن بپردازد.

اديب نوع مطالب ارائه شده در وبلاگ‌ها را آزاد و اختياری عنوان كرد و گفت: شركت كنندگان در انتخاب قالب ارائه مطالب در وبلاگ‌ها مختار هستند و می‌توانند محتوای خود را در قالب شعر، مقاله، خاطره، عكس و… ارسال كنند.

مديرعامل سايت امتداد افزود: حداكثر زمان معرفی وبلاگ به جشنواره وبلاگ‌نويسی «ياران خورشيد»، 22 بهمن‌ماه سال جاری است؛ همچنين مطالب وبلاگ نبايد قبلاً در جايی درج باشد؛ همچنين بلاگران می‌توانند در وبلاگ‌های خود به موضوعات روز همچون «بصيرت»، «رسالت خواص»، «ولايت فقيه» و… بپردازند.

اديب تصريح كرد: داوری وبلاگ‌ها بر عهده بازديدكنندگان است و به برگزيدگان اين مسابقه به رسم يادبود جوايز ارزنده‌ای اهدا می‌شود؛ همچنين از بهترين نويسندگان وبلاگ‌ها برای همكاری با هيئت تحريريه نشريه و سايت امتداد دعوت به‌عمل می‌آيد.

اديب در پايان سخنان خود با اشاره به كاربرانی كه وبلاگ ندارند، گفت: در صورتی كه شركت كنندگان در فضای مجازی تاكنون وبلاگی نداشته‌اند، می‌توانند به سرويس دهنده‌های رايگان مراجعه كرده و وبلاگ بسازند، همچنين تاريخ ارائه پست برای شركت در اين جشنواره ملاك نيست.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول