ششمين دوره مسابقه وبلاگ‌نويسی «فجر صادق» آغاز شد

مسابقات- ششمين دوره مسابقه وبلاگ‌نويسی سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان با عنوان «فجر صادق» از 12 بهمن‌ماه لغايت 30 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايكنا، به مناسبت آغاز ايام فجر پيروزی انقلاب اسلامی، ثبت نام در ششمين دوره مسابقه وبلاگ‌نويسی سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان با عنوان «فجر صادق» آغاز شد.

محور اول ششمين دوره مسابقه وبلاگ‌نويسی «فجر صادق»، انقلاب اسلامی است، كه موضوعاتی چون انقلاب اسلامی و احيای اسلام ناب محمدی، نهضت امام خمينی(ره) و بيداری ملت‌ها و مقابله با دولت‌های سلطه‌جو، ملت ايران؛ انقلاب اسلامی و پيشروی در پيشرفت و تعالی، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نسل سومی‌ها و انعكاس فعاليت‌های واحدها و كانون‌ها در دهه فجر در قالب فيلم، عكس، گزارش، مصاحبه و… را شامل می‌شود.

محور دوم اين مسابقه به بحث جنگ نرم با موضوعاتی همچون انواع ابزارها و روش‌های جنگ نرم، فتنه‌ها و نقش رهبری در هدايت جامعه، جنگ نرم و فتنه‌های اخير عليه انقلاب اسلامی، بصيرت مردمی و ناكامی فتنه‌گران و آمال و عوامل فتنه‌ها می‌پردازد و كاربران می‌توانند وبلاگ‌های خود را در قالب اين موضوعات، در مسابقه «فجر صادق» شركت دهند.

ششمين دوره مسابقه وبلاگ‌نويسی «فجر صادق» از 12 تا پايان 30 بهمن‌ماه سال جاری فعال است؛ علاقه‌مندان برای شركت در اين مسابقه می‌توانند به پايگاه‌های اطلاع‌رسانی سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان مراجعه كنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول