بیانیه زنجیره وبلاگی فجر آفرینان به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

حرکت های وبلاگی- جبهه وبلاگی غدیر با انتشار بیانیه ای، از وبلاگ نویسان خواست تا ضمن حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، عکس ها، فیلم ها و نوشته های خود را پیرامون این راهپیمایی منتشر کنند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» جبهه وبلاگی غدیر که به مناسبت ایام دهه فجر، زنجیره وبلاگی فجر آفرینان را تشکیل داده است، با انتشار بیانیه ای، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و یوم الله 22 بهمن و با هدف تجدید بیعت با آرمان های رهبری، در این راهپیمایی ملی شرکت خواهد کرد.

در بخشی از بیانیه جبهه وبلاگی غدیر آمده است:

جبهه وبلاگي غدير و همه حاميان و اعضاء اين جبهه با گراميداشت يوم الله 22 بهمن اعلام مي دارد که براي پيمان مجدد با ولايت و رهبري، وتجديد عهد با شهيدان و امام شهيدان در صحنه حاضر خواهد بود و اين روز بزرگ را بارديگر نقطعه عطفي براي نابودي فتنه جويان در عرصه سياسي ,اجتماعي و فرهنگي کشور دانسته وهمراه با همه مردم مسلمان ايران و ايرانيان ازاده همچنان در صحنه حاضر خواهد بود. چرا که ايمان ما بر اين استوار است که همواره اعتقاد به ولايت مطلقه فقيه, ايمان به در راس بودن و بزرگداشت ارزشهاي انقلاب اسلامي رمز پايداري و ماندگاري انقلاب عزيز و شکوهمند اسلامي مي باشد.

اعضای این جبهه از وبلاگ نویسان عضو در زنجیره وبلاگی فجرآفرینان خواسته اند تا بیانیه مذکور را در وبلاگ های خود منتشر کنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول