تعيين وضعيت تمامي آثار رسيده به دبيرخانه «بوي سيب»

مسابقات- كمتر از يك هفته بعد از پايان مهلت شركت در سومين مسابقه وبلاگ نويسي بوي سيب، تمامي آثار رسيده به دبيرخانه اين مسابقه تعيين وضعيت شدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» پس از اتمام مهلت ارسال آثار در 16 بهمن ماه، كليه‌ آثاري كه توسط شركت‌كنندگان به دبيرخانه ارسال شده بود، اعلام وصول شده و هيأت انتخاب آثار به سرعت اقدام به تفكيك و انتخاب آثار حايز شرايط براي مرحله‌ نهايي داوري نمود.

بر این اساس از ميان حدود 2هزار اثر پذيرش شده در رشته‌هاي مختلف، تعداد 425 اثر در بخش مسابقه وبلاگ نویسی، 12 اثر در بخش پادکست، 16 اثر در بخش بلوتوث صوتی، 107 اثر در بخش تصویر زمینه و 63 اثر در بخش عکس آمار آثار راه یافته به مرحله پایانی را تشکیل می دهند.

هم اكنون تمامي اين آثار در اختيار «هيأت داوران» بخش‌هاي مختلف قرار دارد و تا آخر بهمن ماه نتايج اوليه ي داوري و اسامي نامزدهاي دريافت تنديس بوي سيب به اطلاع شركت كنندگان محترم خواهد رسيد.

كليه شركت‌كنندگان مي‌توانند هم اكنون پس از ورود به پايگاه بوي سيب (با نام كاربري و كلمه عبور خود) از وضعيت آثارشان كسب اطلاع نمايند.

گفتني است آيين اختتاميه سومين مسابقه ي سراسري وبلاگ نويسي بوي سيب روز پنجشنبه ششم اسفند ماه 88 در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول