پیام فضلی نژاد ترور شد

در وبلاگ ها- پیام فضلی نژاد، نویسنده روزنامه کیهان و وبلاگ نویس شب گذشته در حوالی میدان فلسطین ترور شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه خبری صراط، فضلی نژاد که برای خرید کتاب در این محل حاضر شده بود هدف حمله یک تیم تروریستی متشکل از هفت موتور سوار قرار گرفت.

نویسنده پرفروش ترین کتاب سیاسی دو سال اخیر پس از این حادثه به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شده و تحت تدابیر فوری تیم اورژانس این بیمارستان اقدامات پزشکی اولیه برروی وی انجام می گیرد.

پیام که شدیدا از ناحیه سر مصدوم شده بود نهایتا در نخستین ساعات امروز به بیمارستان بقیه الله تهران منتقل می شود تا عملیات تخصصی پزشکی بر روی وی انجام گیرد.

مطابق آخرین برآوردهای انتظامی ضاربین به قصد کشتن فضلی نژاد وارد این عملیات تروریستی شده بودند و احتمالا دارای وابستگی های سیاسی به جریانی هستند که طی ماه های اخیر در اقدامات مشابهی دست به عملیات تروریستی علیه نظام زده اند.

گفتنی است پایگاه خبری منوشه امیر (مدیر بخش فارسی رادیو اسرائیل) شب گذشته از این اقدام تروریستی ابراز خشنودی کرده که با توجه به عدم انتشار رسمی این خبر، با خبری اسرائیل از ماجرا گمانه وابستگی تروریستها به رژیم صهیونیستی را قوت بخشیده است.

این پژوهشگر ارشد موسسه کیهان تاکنون سلسله مقالت موثری در نقد ترورهای آکادمیک به رشته تحریر درآورده بود که با واکنش خشمگینانه مخالفین ظاهری خشونت مواجه شده بود.

گفتنی است این نویسنده روزنامه کیهان تاثیر بسزایی در محتوای تولیدی وبلاگ نویسان داشته است و در ماه های اخیر به شدت هدف توهین و فحاشی رسانه ها و وبلاگ های معاند نظام قرار گرفته است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.
انتهای خبر/.

  • ف

    بسیار نارحت شدم از این خبر
    انشاءالله خداوند ایشان را شفا دهد او که در مسیر حق گام برمیدارد
    هر گاه دشمن از شما بد گفت مطمئن باشید راه درست را میروید و میبینیم که افراد پست اسرائیلی از ترور ایشان ابراز خوشحالی میکنند
    اللهم اشف کل مریض

  • محمدی

    امام خمینی : جوانان متعهد ما براي نيل شهادت در راه خدا درخواست دعا مي كرده و مي كنند، بدخواهان ما كه از همه جا وامانده اند دست به ترور وحشيانه مي زنند، ما را از چه مي ترسانند؟

  • Pingback: تریبون مستضعفین » همه اتفاقات مهم مجازی سالی که گذشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول