تشکر «خانه وبلاگ سپید» از دست اندرکاران «8 ماه نبرد سایبری»

مجامع وبلاگی- تشکل وبلاگی «خانه وبلاگ سپید» با انتشار بیانیه ای، ضمن تشکر از دست اندرکاران همایش 8 ماه دفاع مقدس، بر تشکیل شورای تشکل های فعال فضای مجازی تأکید کرد و نسبت به تشکیل این شورا اعلام آمادگی نمود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به دنبال برگزاری همایش گرامیداشت 8 ماه نبرد سایبری، تشکل «خانه وبلاگ سپید» با انتشار بیانیه ای، از دست اندرکاران این همایش تشکر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

“به نام خداوند عزیز واحد

با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، ولادت با سعادت پیامبر عشق و ولادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق(ع)، اعضای خانه وبلاگ سپید که حمایت خود را از برگزاری همایش «گرامیداشت 8 ماه نبرد سایبری» اعلام کرده بودند، وظیفه خود می دانند تا بدینوسیله از زحمات همه دست اندرکاران و زحمت کشان این همایش تشکر نمایند.

با وجود این که زمان و مکان این همایش مجال حضور بسیاری از دوستان را نمی داد، اما حضور وبلاگ نویسان انقلابی از تهران، قم، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد و سایر شهرها در این همایش نشانگر وحدت و انسجام بالای وبلاگ نویسان و تشکل های وبلاگی است که علی رغم وجود اختلاف سلیقه هایی که منجر به تشکیل گروه های متعدد در بین فعالان دغدغه مند فضای مجازی منجر شده است، این گروهها و تشکلها به دلیل داشتن اهداف و آرمان های مشترک و عشق به جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت فقیه به راحتی گرد هم جمع آمده و در برابر دشمن متحد و یکصدا هستند.

جمعیت حاضر در این همایش که متشکل از جوانان ارزشمند بود نشان داد که راه جوانانی که در 8سال دفاع مقدس، جانانه از انقلاب اسلامی و ارکان آن دفاع کردند ادامه دارد و اکنون نیز جوانان این مرز وبوم، پرشورتر و با عمق فکری بیشتری در برابر فتنه های دشمنان و جیره خواران آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

«خانه وبلاگ سپید» ضمن تشکر از سخنرانان این همایش که از دفاع سایبری جوانان ایران زمین حمایت کردند، اعلام می دارد که اکنون زمانی است که در جریان برگزاری چنین برنامه هایی، می بایست علاوه بر نمایش اتحاد سربازان جنگ نرم، با ارائه محتوای آموزشی و علمی، پایه های وبلاگ نویسان انقلابی را تقویت نموده و به ارتقای سطح علمی وبلاگ نویسان پرداخته شود.

به نظر می رسد در این زمانه که جیره خواران شیطان بزرگ متحد شده و با تمام توان خود در فضای سایبری به میدان آمده اند، بلاگرهای مومن و متعهد باید بیش از پیش اتحاد و همراهی خود را بالا ببرند. لذا لازم است شورایی از نمایندگان همه تشکل ها و گروههای فعال فضای مجازی تشکیل شود تا در نبرد علیه کفار و مزدوران، هم جهت و هم صدا و با سرعت بیشتر و برنامه های موفقیت آمیزتر به سمت هدف متعالی خود حرکت کنیم. اعضای «خانه وبلاگ سپید» در همین جا آمادگی و حضور در تشکیل چنین شورایی را اعلام می نماید.

بار دیگر ضمن تشکر و ابراز ارادت به تمام دست اندرکاران مخلص این همایش، آرزو می کنیم تا در برنامه های آینده دوستان وبلاگ نویسی که فریب نیرنگ های خط فتنه را خورده اند و دوستان کمی که نتوانستند در این فتنه اخیر خط خود را مشخص کنند نیز به جمع دوستان انقلابی خویش بازگردند.

و العاقبه للمتقین
اعضای «خانه وبلاگ سپید»”

انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول