حضرات می خواستند صورت مسئله را تغییر دهند

همایش ها- سردبير نشريه راه گفت: يكي از دلايلي كه باعث شد اغتشاشات پس از انتخابات روي دهد اين بود كه پيام 22 خرداد را نشينده بوديم.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، در همایش گرامیداشت 8 ماه نبرد سایبری، وحيد جليلي سردبير نشريه راه به سخنراني پرداخت.

جليلي گفت: يكي از دلايلي كه باعث شد اغتشاشات پس از انتخابات روي دهد اين بود كه پيام 22 خرداد را نشينده بوديم.

سردبير نشريه راه گفت: حس مي‌كنم چيزي كه سران فتنه از آن احساس خطر كردند آزادي بيان در جمهوريت اسلامي بود؛ چون ديديم كه با تمام توان خود به صحنه آمده بودند و در آزادترين سطح رقابت در مقابله با حزب‌اللهي‌ها شكست خوردند.

وي افزود: خواص براي به مسلخ بردن حسين‌ها خيلي آمادگي و ظرفيت از خود نشان دادند.

جليلي در مورد اغتشاشات اخير، گفت: مبناي اغتشاشات اين بود كه حضرات مي‌خواستند صورت مسئله را تغيير دهند، اين‌ها به هيچ پيماني وابسته نيستند و هرآنچه با آنها مخالف باشد را رد خواهند كرد.

وي در مورد اتفاقات اخير، گفت: اتفاق اخيري كه افتاد در تاريخ چيزي جديدي نبود، اين فضاي قهر نخبگاني اول انقلاب هم اتفاق افتاد.انسان در فتنه‌ها به امتحان گذاشته‌ مي‌شود و وقتي مردم مي‌بينند رذائلي در تو وجود دارد توسط مردم كنار گذاشته مي‌شوي اما اين امر در عوض رويش‌هايي هم دارد كه اكنون در صحنه وب هم با يك رويش جديد مواجه هستيم.

سردبير نشريه راه افزود: هرچه فتنه عميق‌تر شود بچه‌هاي حزب‌اللهي و ارزشي جديدتري هم رويش خواهند شد.اين بيست و چهار ميليون نفري كه به احمدي‌نژاد رأي دادند بايد سازماندهي شوند تا اين خط باقي بماند. آنها بايد كاركردهاي خود را از طريق حفظ آثار، مبادله آثار، ارتباط‌گيري، پاتوق‌ها، مراكز و تجمعات افزايش دهند.

وي در پايان سخنان خود با اشاره به سخنان زهرا رهنورد مبني براينكه ميرحسين موسوي داماد لرستان است، گفت: اگر چنين حرفي را همسر احمدي‌نژاد مي‌زد اين صحبت وي مبدأ تاريخي مي‌شد و دستاويزي براي آنها قرار مي‌گرفت.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول