در عرصه سایبری حرف های بسیاری برای گفتن داریم

همایش ها- وزير سابق وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي گفت: با ارتش سايبري كه در اختيار داريم فتوحات بزرگتري را در پيش رو داريم.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، محمدحسين صفار هرندي وزير ارشاد و فرهنگ اسلامي دولت نهم از ديگر مدعوين همايش گرامیداشت 8 ماه نبرد سایبری بود.

وي در سخنان خود گفت: هر مرحله كه پشت دشمن به خاك ماليده مي‌شود تمناهايش به باد مي‌رود و براي ما فتح به حساب مي‌آيد كه فتح‌الفتوح ما 22 بهمن بود.

صفار هرندي افزود: با ارتش سايبري كه در اختيار داريم فتوحات بزرگتري را هم در پيش خواهيم داشت.

وزير سابق وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي خاطر نشان كرد: اگر خيز جدي در فضاي سايبر برداريم مي‌توانيم اين فضا را در اختيار بگيريم؛ فضاي مجازي هم خود پيام است و آن كسي مي‌تواند دست برتر باشد كه پيام پرمحتوا داشته باشد و علت اينكه جنبش سبز افول كرد اين بود كه پيامي براي مردم نداشت. آنها حرفي براي گفتند و مصرعي سرودند اما در قافيه بعدي ماندند چون محتوا نداشتند.

صفارهرندي افزود: عرصه سايبري عرصه‌اي است كه ما در آن محتوا و حرف‌هاي بسياري براي گفتن داريم. اگر بتوانيم در كار توليدي محتواي خوبي داشته باشيم و همت جدي نماييم آنوقت خواهيم ديد مشتري‌هاي اينترنتي از آن ما خواهد بود.

وي در پايان سخنان خود ضمن تشكر از وبلاگ‌نويساني كه در اين نبرد مقدس وارد شده‌اند و اجازه ندادند كساني به حريم حق تجاوز كنند و پنجه به خورشيد زده شود، تشكر و قدرداني كرد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول