وبلاگ مهمترین بستر و زمینه برای مبارزه با جنگ نرم است

رسانه وبلاگ- سيد محمد فخري در مراسم اختتاميه دومين جشنواره ادبي–هنري حوزه در مشهد گفت: وبلاگ مهمترين بستر و زمينه براي مبارزه با جنگ نرم است و يكي از موثرترين ابزارهاي است كه به سهولت مي توان از آن در جهت ترويج معارف ديني و مبارزه با جنگ نرم دشمن استفاده كرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از طلبه بلاگ، مدیر سرویس دهنده پارسی بلاگ به قابليت و ظرفيت بالاي وبلاگ در طرح مضامين ديني اشاره كرد و گفت: وبلاگ را مي توان محل تلاقي فناوري اطلاعات با هنر و رسانه دانست و اين ابزار هنري از چنان اهميت و تواني برخوردار است كه گاهي به راحتي جايگزين رسانه هاي رسمي در نزد افكار عمومي مي شود.

فخري اظهار داشت: امروزه بعضا از مطالب وبلاگ در رسانه هاي رسمي استفاده مي شود كه نشان دهنده تاثيرگذاري عميق و وسيع آن در جامعه است.

مدير پارسي بلاگ با اشاره به طرح مسائلي همچون تهاجم فرهنگي و جنگ نرم در سطح جامعه گفت: وبلاگ ابزاري است كه ميتواند ما را به يك قدرت در عرصه رسانه و فناوري اطلاعات تبديل كند.

فخري در پايان اظهار اميدواري كرد: با حمايت و همكاري دستگاه ها و نهادهاي فرهنگي و هنري مثل دفتر تبليغات اسلامي، شاهد توسعه وبلاگ ديني و بالندگي وبلاگ نويسان كشور باشيم.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول