تارنمای وبلاگ نویسان گیلانی رونمایی شد

رسانه وبلاگ- تارنمای وبلاگ نویسان گیلان با عنوان “گیل نویس” با هدف خدمات رسانی به وبلاگ نویسان افتتاح و رو نمایی شد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، مجید رحمانی، مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در حاشیه آیین اختتامیه سوگواره استانی وبلاگ نویسی خورشید سرخ، اظهار داشت: تارنمای “گیل نویس” با هدف خدمت رسانی به وبلاگ نویسان گیلانی افتتاح شده است.

وی یکی از اهداف ساخت تارنمای گیل نویس را هم افزایی وبلاگ نویسان گیلانی و انعکاس اخبار مرتبط با فضای مجازی دانست و تاکید کرد: با پر کردن فرم ثبت نام، همه وبلاگ نویسان گیلانی می توانند وبلاگ های خود را در تارنما به ثبت برسانند.

رحمانی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات، جشنواره ها، آموزش های مجازی و غیره از برنامه های آتی این تارنمای اینترنتی است، تاکید کرد: هم اکنون نسخه ابتدایی تارنمای گیل نویس آماده استفاده وبلاگ نویسان است.

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، انتشار اخبار حوزه آی تی استان را از دیگر اهداف این پایگاه اینترنتی دانست و تصریح کرد: امیدواریم وبلاگ نویسان با استقبال از این تارنما با نظرات و پیشنهادات خود ما را در پر بار کردن گیل نویس یاری کنند.

وی در پایان بیان اینکه معرفی وبلاگ های گیلانی در موضوعات فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، مذهبی، شخصی، ورزشی، گیلان شناسی و غیره از دیگر برنامه های تارنمای گیل نویس است، خاطرنشان کرد: همچنین شرایط صدور مجوز فعالیت های مجازی و رسانه های دیجیتال به زودی در تارنما قرار خواهد گرفت.
پایان خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول