بلاگفا توضیح می دهد…

سرویس دهنده ها- “بلاگفا” درباره مسدود کردن تعدادی از وبلاگ های سیاسی و اجتماعی خود توضیح داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» علیرضا شیرازی، مدیریت بلاگفا پیرامون مسدود کردن اخیر تعدادی از وبلاگ های سیاسی و اجتماعی این سرویس دهنده گفت: روال کلی سایت این است که تنها وبلاگهایی که محتوای آنها بصورت مشهود خلاف قوانین سایت و قوانین جرائم رایانه ای است (مانند وبلاگهایی که دارای تصویر و متن غیر اخلاقی هستند) توسط همکارانی که در بخش نظارت و بررسی تخلف سایت با ما همکاری می‌کنند مسدود شود و در دیگر موارد (بخصوص وبلاگهای سیاسی و اجتماعی) با نظر مراجع قانونی به گزارش تخلفات احتمالی رسیدگی می شد.

مدیریت بلاگفا با تاکید بر مسدود کردن وبلاگ های سیاسی و اجتماعی با نظر مقامات ذیربط نظیر قوه قضاییه و کمیته تعیین مصادیق مجرمانه، ادامه داد: ما در جریان دلیل مسدود سازی آنها نیستیم و پس از دریافت دستور مسدود سازی یک وبلاگ نیز ملزم به مسدود سازی دسترسی به محتوای آن در سریعترین زمان ممکن هستیم بنابراین امکان ارسال اخطار یا بیان دلیل مسدود سازی یک وبلاگ برای ما وجود ندارد.

در پایان علیرضا شیرازی، ضمن تاکید بر پیگیری دلیل مسدود شدن یک وبلاگ به وسیله ایمیل اعلام شده کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ، از کاربران خود خواست تا قوانین کشور را در محتوای وبلاگ خود در نظر بگیرند و در مقابل، مسئولین صاحب نظر نیز با وسعت نظر و دقت بیش تری محتوای منتشر شده را مورد بازبینی قرار دهند.
انتهای خبر/.

One comment

  • اظهارات شيرازي دروغ محضه محتواي اصلاح طلب فعال كاملا در چهارچوب هاي متعارف و قانوني بوده و اينها بهانه است براي خاموش كردن صداي عدالت خواهي و حق طلبي و مخالفت با فتنه گري و توهين به ارزشهاي قطعي ايران اسلامي.
    وبلاگ اصلاح طلب فعال که در طول جریان فتنه خودش را برای دفاع از ارمانهای حقیقی مردم که همان دولت قانونی و منتخب احمدی نژاد بود رسما کشت اما نتیجه اش سه بار فیلتر شدن و اینبار مسدود شدن از طرف مدیر بلاگفا است.
    لطفا فعالان فضای مجازی را ازین ظلمی که به ما شده مطلع کنید تا بداننند کار مثبتی که کسی نمیکند این چند تا وبلاگ هم خار چشم است و دائم بهش حمله میکنند و دوستان خودی هم فقط سکوت میکنند.
    انصافا نذارید بی سرو صدا برگزار بشه حتما به نحوی که صلاحه اطلاع رسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول