نقش رسانه ای وبلاگ بسیار مهم است

رسانه وبلاگ- مدير پارسي بلاگ گفت:وبلاگ ها در فضاي رسانه اي نقش مهمي را بر عهده دارند و با بهره گيري از هنر مي توانند موثر تر باشند.

به گزارش «وبلاگ نیوز»به نقل از ایسنا، سيدمحمدرضا فخري پيرامون نقش وبلاگ ديني گفت: وبلاگ نقش رسانه‌اي مهمي دارد و هنگامي كه با كيفيت مطلوب و بهره‌گيري از هنر ارائه شود، بسيار مي‌تواند مؤثر باشد.

وي افزود: ما در حوزه فرهنگ بسيار غني هستيم و منابع و گنجينه‌هاي گرانقدري را در فرهنگ‌مان داريم، اما در حوزه به كارگيري و استفاده از اين منابع و توليد كالاهاي فرهنگي در سطح بين‌المللي موفقيت موردنظر را نداريم و غربي‌ها توليدات فرهنگي شان به شدت بيشتر از ما است بنابراين در بازار عرضه و تقاضاي كالاي فرهنگي آنها موفق‌تر از ما عمل كرده‌اند.

فخري خاطرنشان كرد: بنا بر فرمايش مقام معظم رهبري كه فرمودند اقتدار فرهنگي اصل است، معتقدم بايد در اين زمينه فعاليت‌هاي زيادي صورت گيرد و سازمان‌ها و نهادهاي وابسته به حوزه علميه قم به نوعي تكفل بخش فرهنگي، آموزشي و تبليغي دين را برعهده دارند مي‌توانند نقش اصلي را ايفا كنند.

مدير پارسي بلاگ تصريح کرد: هر چند كه كارهاي انجام شده در زمينه‌هاي فرهنگي – هنري نسبت به گذشته زياد شده است ولي تلاش‌ها بايد مضاعف باشد زيراكه هنوز جاي كار بسياري وجود دارد و براي رسيدن به ايده‌آل خيلي راه در پيش است و براي توسعه و ترويج مسائل دين مي‌توان از فيلم، عكس داستان، گرافيك و … استفاده كرد و براي اين كار به سرمايه‌گذاري‌هاي زيادي نيازمنديم و كار فرهنگي به مانند چاهي بي‌انتها است كه هر چقدر هم هزينه شود كافي نيست و پر نمي‌شود و بايد بيشتر از اينها سرمايه‌گذاري شود.

وي افزود: برگزاري جشنواره‌هايي در حوزه دين و هنر براي پيشرفت در اين زمينه بسيار مؤثر است و نشان مي‌دهد كه تلاش‌هاي جدي صورت گرفته است و طلاب بايد با هنر آشنا شوند و اگر هنر به متن حوزه‌هاي علميه وارد شود، رشته‌هاي هنري با پيشرفت خوبي رو به رو مي‌شوند و بايد به هنر نگاه كاركردي و تخصصي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول