بازگشت وبلاگ نویسان از پلاک به بلاگ

مجامع وبلاگی- پنجمین سفر اعضای دفتر توسعه وبلاگ دینی به مناطق جنگی جنوب انجام شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این اردو که از تاریخ 19 اسفند ماه آغاز شده بود، تعدادی از وبلاگ نویسان برای بازدید از مناطق جنگی، به جنوب کشور سفر کردند.

مهدی بهرامی، مدیر اردوی “از بلاگ تا پلاک5” در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نیوز، بازتاب رضایت مندی حاضران اردو را خوب ارزیابی کرد و گفت: مثل هر سال، امسال هم تصممیم گرفتیم بچه های وبلاگ نویس را به اردوی راهیان نور ببریم. امسال با اتفاقات اخیر، وبلاگستان فضای ویژه ای را تجربه کرده بود. برای همین هم سعی کردیم اردو هم کمی ویژه باشد.برنامه‌های زیادی در اردو داشتیم. مثل رادیو پلاک، نشریه بلوتوثی، یادداشت‌های یک شهید، پیج لاک و دیگر فعالیت ها که بسیاری از این برنامه ها اکثر وقتی که وبلاگ نویسان توی اتوبوس بودند را پر می‌کرد.

بهرامی نقش سردار سرلک را در پاسخ به سئوالات حاضران اردو نسبت به وقایع اخیر بسیار خوب قلمداد کرد و گفت: درباره بسیاری از مسائل در شلمچه ایشان سئوالات وبلاگ نویسان را پاسخ دادند و بچه ها خیلی خوشحال بودند که راوی منطقه شلمچه ما سردار سرلک بوده است.

هم چنین بهرامی از انتشار دست نوشته های حاضران در اردو در وبلاگ گروهی “از بلاگ تا پلاک” خبر داد و گفت: اين وبلاگ ساخته شده تا دوستان هر زمان که دوست داشتند بنويسند و به عبارت ديگر ارتباط آنلاين و هميشگي بچه‌هاي اردوي از بلاگ تا پلاک است.
انتهای خبر/.

۳ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول