توضیحات «شیرازی» برای مسدود کردن «بلاگفا»یی ها کافی بود؟

سرویس دهنده ها- در پی مسدود شدن تعدادی از وبلاگ های بلاگفا، توضیحات علیرضا شیرازی، مدیر این سرویس دهنده نتوانست کاربران خود را قانع کند و اعتراض ها به این حرکت تداوم پیدا کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مسدود کردن اخیر تعدادی از وبلاگ های بلاگفا و توضیح مدیریت این سرویس دهنده، پاسخ قانع کننده ای به کاربران این سرویس دهنده نبود و باعث شد برخی از کاربران این سرویس دهنده، ضمن اعتراض، میهمانی در میزبانی به نام بلاگفا را برای همیشه خاتمه دهند.

در بین وبلاگ های مسدود شده از تمام اقشار فکری وبلاگستان، اعم از وبلاگ نویسان به اصطلاح ارزشی تا حامیان جریان سبز، به چشم می خورد. با این حال صاحبان این وبلاگ ها استدلال علیرضا شیرازی مبنی بر تصمیم گیری بر اساس حکم قضایی را باور نکردند و به اعتراض های خود ادامه دادند.

با این حال عدم سیاسی بودن علیرضا شیرازی، باعث شده است تا برخی در حمایت از این اقدام او، توضیح او را در وبلاگ خبری بلاگفا کافی بدانند.

لازم به ذکر است این توضیح به صورت مختصرتر در وبلاگ خبری پرشین بلاگ نیز منتشر شده بود، اما موج اعتراض ها در این سرویس دهنده به این صورت نبوده است. اما سرویس دهنده های دیگر تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر مسدود کردن وبلاگ های خود منتشر نکرده اند.

از طرف دیگر عدم مصاحبه مدیریت بلاگفا با رسانه های مختلف به منظور تنویر موضوع، باعث شده است تا مسدود کردن های برخی وبلاگ های بلاگفا، به اشتباه یا درست و به پیروی از سنت این روزها، رنگ و بوی سیاسی به خود بگیرد و کمی پیچیده شود.

گفتنی است در حال حاضر بلاگفا از لحاظ تعداد کاربر، محبوب ترین سرویس دهنده وبلاگ فارسی است.
انتهای خبر/.

One comment

  • سلام من وبلاگم نمیدونم چرا مسدود شده خواستم شما اگه میشه کمکم کنی که باز ان را راه اندازی کنم خواهش میکنم من را راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول