مسابقه پیچ لاگ نویسی راهیان نور در حال برگزاری است!

مسابقات- مدیر روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور وگردشگری بسیج از برگزاری مسابقه پیج لاگ نویسی راهیان نور در شلمچه خبر داد.

به گزارش وبلاگ نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، سید محمد یاشار نادری در جمع کاروانهای راهیان نور حاضر در خرمشهر، گفت: با توجه به نیاز مخاطبین و ایجاد انگیزه برای نوشتن در بین جوانان و نوجوانان امسال به همت سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مسابقه پیج لاگ نویسی در شلمچه راه اندازی شد.

نادری افزود: پیج لاگ در واقع همان وب لاگ است که در اینجا به صورت آف لاین و در دفترچه هایی شبیه وبلاگ طراحی شده و زائران سرزمین های نور می توانند با حضور در یادمان شلمچه در ایستگاه پیج لاگ نویسی دفترچه ای را تحویل و مطالب خود را با ذکر مشخصات فردی خود بنویسند.

وی یادآور شد: تمامی آثار دلنوشته و عقاید افراد در موضوع دفاع مقدس، شهداء و راهیان نور در سایت کوله بار درج و قابل مشاهده دیگران خواهد بود.

نادری با اشاره به اینکه مسابقه پیج لاگ نویسی از ویژه برنامه های جشنواره فرهنگی هنری ره آورد سرزمین نور است، خاطرنشان کرد:  این مسابقه ویژه شرکت کنندگان در اردوها راهیان نور سال جاری می باشد.

وی در پایان اذعان داشت: تمامی آثار توسط داوران جشنواره مورد داوری قرار خواهد گرفت و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

پایان خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول