بزرگترین شبکه مجازی ایرانیان فروخته شد

مجامع وبلاگی- وبلاگ سایت کلوب دات کام اعلام کرد که بزرگترین جامعه مجازی ایرانیان با بیش از یک میلیون کاربر، پس از 5 سال فعالیت با مدیریت کنونی فروخته شد و از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تیم جدید، مدیریت فنی و کنترلی این سایت را بر عهده خواهد گرفت.به گزارش «وبلاگ نیوز» وبلاگ این شبکه اجتماعی در بخش هایی از  اطلاعیه  خود در وبلاگ مدیریت کلوب، ضمن بیان این خبر از راه اندازی یک سفره خانه سنتی در حوالی نیاوران خبر داد و گفت:

بزودی تیم ما ایده جدید  و نوینی در راه اندازی  یک سفره خانه  سنتی  حوالی نیاوران با نام شبهای کلوب، را آغاز خواهد کرد. بدیهی است همانگونه که 5 سال پیاپی با تمام توان و عشق به ایده پردازی و رقایت با سایتهای برون مرزی پرداختیم، در سفره حانه شبهای کلوب نیز ایده های فراوانی داریم که  کاملا ما را با دیگر سفره خانه ها متمایز خواهد کرد.

بر اساس اعلام، بزودی جزییات بیشتر فروش سایت را در وبلاگ تیم مدیریت به اطلاع «عموم کاربران دیروز و میهمانان آینده سفره خانه شب های کلوب» خواهد رسید.

گفتنی است سایت کلوب دات کام یکی از پر بازدید ترین سایت های کشور است  که خدمات میزبانی شبکه اجتماعی را  برعهده دارد و به کاربران خود  امکاناتی نظیر به اشتراک گذاری متون و لینک ها  و عضویت در کلوب های مختلف را می دهد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول