فيس‌بوك يك سايت اشتراك‌گذاري عكس خريد

مجامع وبلاگی- شبكه اجتماعي فيس‌بوك، Divvyshot را كه يك شركت تازه تاسيس به شمار مي‌رود و شيوه جديدي براي اشتراك‌گذاري عكس براي دوستان و خانواده‌ها ايجاد كرده، خريداري كرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» اين شركت مستقر در سانفرانسيسكو اعلام كرد وب‌سايتش پيشنهادي را دريافت كرده كه نمي‌تواند رد كند و در ادامه افزوده كه بسياري از دارايي‌هاي اين شركت به كنترل فيس بوك درآمده است.

بر اساس گزارش وال استريت ژورنال، مفاد مالي اين قرارداد فاش نشده است اما طبق اعلام Divvyshot، اين سايت به تدريج فعاليت‌هايش را كند خواهد كرد تا بنيانگذار و دو عضو ديگر اين گروه بتوانند به تيم مهندسي فيس‌بوك بپيوندند و برروي Facebook Photos تمركز خواهند يافت كه بزرگ‌ترين مقصد اشتراك‌گذاري عكس جهان است.

سرويس آنلاين Divvyshot، عكس‌هاي كاربران را در مجموعه‌هايي به نام events دسته‌بندي مي‌كند كه افراد متعددي مي‌توانند در آن مشاركت كنند و كاربران را از نياز براي انتشار جداگانه آلبوم‌ها راحت مي‌كند.

كاربران فعلي اين سايت مي‌توانند به استفاده از سرويس آن ادامه دهند اما اشتراك جديد ديگري ايجاد نخواهد شد و طي هفته هاي آينده برخي از ويژگي‌هاي اين سايت غيرفعال شده و تمامي كاربران آن در شش هفته آينده به Facebook.com هدايت خواهند شد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول