افزایش شمار خبرنگاران استفاده‌کننده از فیس‌بوک و توییتر

رسانه وبلاگ- بر اساس یک بررسی جدید، بیش از یک‌سوم خبرنگاران سنتی (۳۷ درصد) اکنون در توییتر مشارکت می‌کنند و ۳۹ درصد در بخشی از وظایف خود برای یک وبلاگ محتوا تولید می‌کنند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی پی آر نیوزوایرمدیا، خبرنگاران از شبکه های اجتماعی برای کمک به یافتن ایده گزارش استفاده می‌کنند، به طوری که 24 درصد سایت‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر را راه مهمی برای ارتباط با کارشناسان می‌دانند که 13 درصد نسبت به سال 2009 افزایش نشان می‌دهد.

به‌علاوه بنا بر اظهار 46 درصد از خبرنگاران، آنان گاهی یا همواره از وبلاگ‌ها برای تحقیق استفاده می‌کنند و در مقایسه با 24 درصد در سال گذشته میلادی، 33 درصد از شبکه‌های اجتماعی در تحقیقاتشان استفاده می‌کنند.

روی هم‌رفته 43 درصد از خبرنگاران در مقایسه با 31 درصد در سال 2009 از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و 59 درصد خبرنگاران نویسنده یک وبلاگ شخصی یا کاری بوده و 31 درصد برای خروجی سنتی خود یک وبلاگ می‌نویسند که 28 درصد نسبت به سال 2009 افزایش یافته است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول