تلاش وبلاگ نویسان برای بازگشت به «مُرّ قانون»

حرکت های وبلاگی- «جبهه وبلاگی غدیر» کار جنبش وبلاگی “مرّ قانون” را آغاز کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این حرکت که به مناسبت سالگرد ابلاغ فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی در 10 اردیبهشت ماه 1380 آغاز شده است در بیانیه ای از وبلاگ نویسان خواسته است تا برای توجه بیش تر مسئولین نسبت به این فرمان، مطالبات خود را با مسئولین قوای سه گانه مطرح کنند.

بر این اساس در بخشی از این بیانیه آمده است:

قريب به ده سال از پيام 8 ماده اي رهبر معظم انقلاب در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادي مي گذرد. آقايان در اين 10 سال چه کرده ايد؟ آيا زمان آن فرا نرسيده است که ترس از لابي هاي قدرت را کنار بگذاريد و تعاليم ائمه اطهار عليهم السلام را تمکين نماييد؟ عاليجنابان بهراسيد از قهر دادار عالمين که براي شمايان غضب خدا سخت تر هم خواهد بود. آيا وقت آن نرسيده که بدور از هيچ گونه مسامحه مر قانون را اجرا نمائيد؟ امسال را رهبر فرزانه انقلاب سال همت مضاعف نام نهاد. اين نام يعني که ديگر شعار بس است. سال سال کار و عمل مضاعف است.

جبهه وبلاگی غدیر در پایان این بیانیه، با در اختیار دادن نشانی های الکترونیکی مسئولین قوه قضاییه، از وبلاگ نویسان خواسته است تا با ارسال ایمیل، مطالبات خود را پیرامون این موضوع با مسئولین مربوط در میان بگذارند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول