Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ztjalali domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/majazist96/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
پیام‌های تبلیغاتی در توییتر – مجازیست

پیام‌های تبلیغاتی در توییتر

سرویس دهنده ها- سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر در تلاش برای درآمدزایی، سرانجام نمایش تبلیغات در سایتش را آغاز می‌کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایسنا، سیستم تبلیغاتی جدیدی که “توییت‌های ترویجی” نام دارد، تنها در جست‌وجوهای وب‌سایت توییتر ظاهر خواهد شد و پیام‌ها به گروه کوچکی از بازاریابان آزمایشی از جمله ویرجین امریکا، بست بای، سونی پیکچرز و استارباکس محدود خواهند بود.

انتظار می‌رود کمتر از 10 درصد از کاربران توییتر این تبلیغات را مشاهده کنند اما این پیام‌ها در کم‌تر از چند روز آینده در تمامی جست‌وجوهای مربوط مشاهده خواهند شد.

توییتر به ابزار اطلاعاتی و ارتباطی محبوب برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تبدیل شده، به‌ویژه پس از این که سال گذشته رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. این شرکت حتی با فروش دسترسی به پیام‌های 140 کاراکتری سرویسش به موتورهای جست‌وجو، اندکی سودده شده است.

درآمد تبلیغاتی برای وب‌سایت‌ها به‌منظور کسب درآمد در عین رایگان بودن برای مصرف‌کنندگان روش مناسبی است. رشد انفجاری در فعالیت شبکه اجتماعی علاقه بازاریابان را به سمت این سرویس‌ها جلب کرده است.

توییتر از زمان راه‌اندازی در ماه اوت 2006 به سرعت رشد کرده و مدعی داشتن بالای 50 میلیون کاربر است و بنا بر اعلام این سرویس، کاربرانش روزانه 50 میلیون پیام توییتی ایجاد و ارسال می‌کنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

جایزه همراه اول