كنفرانس «مخالفان سايبري» در موسسه جورج بوش برگزار شد

همایش ها- كنفرانس “مخالفان سايبري ” با حضور 8 سخنران از 7 كشور در موسسه جورج بوش در آمريكا و با همکاری خانه آزادی برگزار شد و در آن سخنرانان اقدامات، روش‌ها، توانايي‌ها و دستاوردهاي خود را در زمينه مخالفت سايبري تشريح كردند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» روزنامه وطن امروز در اخبار ویژه امروز خود ضمن اعلام این خبر نوشت: 5 نفر از سخنرانان از كشورهايي بودند كه به ادعاي “خانه آزادي ” آمريكا كشورهاي غيرآزاد هستند. چين، كوبا، ايران، سوريه و روسيه اين 5 كشور هستند.

2 كشور ديگر به عنوان كشورهايي معرفي شده‌اند كه آزادي در آنها به خطر افتاده است (هر دوي اين كشورها توسط خانه آزادي به عنوان كشورهايي معرفي شده‌اند كه “آزادي نسبي ” دارند) كه ونزوئلا و كلمبيا اين 2 كشور هستند.

تمام اين مخالفان از ابزارهاي آنلاين، اينترنت و فناوري‌هاي تلفن همراه براي تلاش‌هاي غيرخشونت‌آميز عليه دولت‌هاي حاكم بر اين كشورها استفاده كرده‌اند.

در اين نشست محسن سازگارا نيز حضور پيدا كرده بود.

نشست فوق روي 2 موضوع متمركز بود که اولین محور آن درباره چگونگی استفاده بهینه جنبش‌هاي مخالف از ابزارهاي جديد نظير اينترنت و فناوري وايرلس بود و محور دوم به شیوه استفاده از ابزارهاي مشابه [اينترنت و فناوري وايرلس] توسط كشورهاي مشخصي كه سخنرانان در آنجا در حال فعاليت هستند، پرداخت.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول