مانیتورینگ رسانه های اجتماعی ابزار است نه هدف!

سرویس دهنده ها- این روزها مباحث مختلفی درباره آرشیو توییت های توییتر در کتابخانه کنگره آمریکا می بینیم و قاعدتا در مرحله اول به عنوان کسی که در این عرصه فعالیت می کنیم برای ما کمی تعجب آور و مشکوک است. اما اگر دانش شما در زمینه شبکه ها و رسانه های اجتماعی و ابزارهای مختلف آن بالا باشد، دیگرمثل دکتر کوشی اظهار نظر نخواهیم کرد.

تنها یک درخواست دارم. دست از سر سیاسی گرایی در رسانه های اجتماعی بردارید و به فکر بهره وری به جای ترس باشید! زیرا رسانه های اجتماعی تنها ابزار برای رسیدن به هدف است نه هدف برای دستیابی به ابزار.

با چه زبانی باید گفت، تمام محتوای این رسانه ها تنها توسط کاربران آن تولید می شود. حال اگر ما طاقت شنیدن صدای کاربران را نداریم بحثی دیگر است.
انتهای پیام/.

وبلاگ رسانه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول