گزارش کیهان از سپاه «سایبریک» ایران

رسانه وبلاگ- روزنامه کیهان دیروز و امروز (شنبه و یکشنبه) در صفحه گزارش روز خود، در ۲ بخش مجزا به بررسی موضوع «امنيت فضاي سايبر در پناه اشراف اطلاعاتي ايران واكاوي عمليات رواني در فضاي مجازي عليه جمهوري اسلامي ايران» پرداخته است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» پریسا جلالی، نویسنده این گزارش روزنامه کیهان در روزهای شنبه ۴ و یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه، در ۲ بخش مجزا به صورت تفضیلی به موضوع اشراف اطلاعاتی ایران به فضای مجازی پرداخته است.

بر این اساس نویسنده این گزارش در بخش نخست نوشتار خود در گفت و گو با شخصیت هایی چون صادقی (معاون فنی و سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، سيد محمد ظريفي (عضو هيات عالي نظارت اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان سراسر كشور)، محمد قيوم دهقاني (نماينده مردم ايرانشهر در مجلس شوراي اسلامي)، رشيدي نيا (رييس سازمان ملي جوانان استان لرستان) و محمدي نيا (از مسئولان فني و سايبري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي) به موضوعات فعالیت های ضد اخلاقی دشمنان نظام و طرح بی ثبات سازی ایران اشاره می کند.

در این گزارش از شخصیت های مجازی با نام های مستعار «وحيد. ا» و «سعید.م» نام برده است که در اعترافات خود به فعالیت مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی اذعان کرده اند.

برای مطالعه متن کامل بخش نخست این گزارش اینجا و برای مطالعه متن کامل بخش دوم گزارش کیهان اینجا را کلیک کنید.
انتهای خبر/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول