کتاب داستانی برتر سال به وسیله وبلاگ نویسان انتخاب می شود

وبلاگ نویسان به دعوت «خوابگرد» محبوب ترین کتاب داستانی سال را انتخاب می کنند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» رضا شکراللهی، نویسنده «خوابگرد» در آستانه آغاز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از وبلاگ نویسان خواست تا محبوب ترین کتاب داستانی خود را انتخاب کنند.

بر این اساس هر وبلاگ‌نویس باید حداکثر سه کتاب برگزیده‌ داستانی خود را از میان آثاری که برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ چاپ شده، به ترتیب از یکم تا سوم، در یک پست جداگانه اعلام کند و متن پست را همراه با آدرس مستقل مطلب در وبلاگ و نام وبلاگ حداکثر تا تاریخ پنجم خردادماه ۱۳۸۹ به ایمیل shokrollahi@khabgard.com بفرستد. کتاب اول سه امتیاز، دوم دو امتیاز و سوم یک امتیاز خواهد گرفت، و نهایتاً جمع امتیازها، سه برنده‌ی نهایی را مشخص خواهد کرد.

بر اساس اعلام نویسنده وبلاگ «خوابگرد»، فقط وبلاگ‌نویسانی می‌توانند در این برنامه مشارکت کنند که دست کم ده مطلب در وبلاگ‌شان منتشر کرده باشند و از تاریخ ایجاد وبلاگ‌شان نیز دست کم شش ماه گذشته باشد و دست کم باید ۵۰ وبلاگ‌نویس در این «انتخاب عمومی» مشارکت کنند تا شکل رسمی بیابد. در غیر این صورت، نتیجه‌ نهایی اعلام نخواهد شد.

این طور که پیداست محدودیتی برای انتخاب کتاب ها توسط وبلاگ نویسان وجود ندارد و علاقه مندان می توانند کتاب های برگزیده خود را در زمینه داستان و رمان انتخاب و اعلام کنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول