چهل هزار سايت و وبلاگ؛ تنها بخشی از هجوم وهابيت عليه تشيع

حجت‌الاسلام و المسلمين حسينی قزوينی گفت: جريان وهابيت از تمام امكانات موجود برای هجمه به اعتقادات شيعه بهره گرفته است به گونه‌ای كه چهل هزار سايت و وبلاگ، تنها بخشی از هجمه آن‌ها عليه تشيع است.

به گزارش «بلاگ نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمين حسينی قزوينی، مؤسس و مدير مؤسسه تحقيقاتی حضرت ولی‌عصر (عج) در گفت و گو با ایکنا،درباره جنگ نرم وهابيت عليه تشيع، به استفاده اين جريان از تمام امكانات موجود اشاره كرد و گفت: تنها از طريق اينترنت، نزديك چهل هزار سايت اينترنتی عليه شيعه در حال فعاليت است.
حجت‌الاسلام حسينی در تعريف جنگ نرم، جنگ نرم را جنگی دانست كه كل فرهنگ اسلامی يا هر فرهنگ ديگری را مورد هدف قرار می‌دهد و افزود: همان طور كه آقای هانتينگتون، بزرگ نظريه‌پرداز كاخ سفيد، رسماً اعلام كرد كه ديگر جنگ ما عليه كشورهای اسلامی جنگ فيزيكی نبايد باشد و جنگ عليه تمدن اسلامی بايد جنگ نرم‌افزاری باشد.

وی تصريح كرد: البته به اقرار خود آن‌ها، در جنگ عليه تمدن اسلامی كشورهايی مثل عربستان و پاكستان هدف اصلی نيستند و آن‌ها به فكر برنامه مدون و اساسی برای مقابله با تمدن اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی ايران هستند.

حسينی در ادامه و در مقام بيان علت جنگ نرم وهابيت عليه تشيع عنوان كرد: وهابيت 700، 800 سال تبليغ كرده بود كه فرهنگ شيعه يك مذهب ساخته و پرداخته يهود است و هيچ ارتباطی با اسلام ندارد و برای نابودی اسلام تأسيس شده‌ است.

بعد از انقلاب اسلامی ايران ديدند مذهب شيعه يك مذهب غنی و برخاسته از متن قرآن و مطابق با سنت راستين نبی مكرم اسلام(ص) است و همين مذهب توانست در مدت كوتاهی، با دست خالی، يك حكومت تا دندان مسلح و مورد پشتيبانی شرق و غرب را سرنگون كند و به جای آن يك حكومت مبتنی بر فرهنگ اهل بيت(ع) پايه‌گذاری كند.

اين مدرس حوزه روی گسترش و فراگيری قدرت حكومت اسلامی ايران و جلب توجه جوانان و فرهيختگان به سوی اين حكومت تأكيد كرد و گفت: روی همين جهت اين‌ها شروع كردند برای اين‌كه هم آبروی از دست رفته خود، كه تشيع را يك مذهب ساختگی عنوان می‌كردند، و هم برای جلوگيری از گسترش فرهنگ شيعه، جمهوری اسلامی را هدف قرار دهند.

مسئول مؤسسه تحقيقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) در مورد تاكتيك‌های به كار گرفته شده در اين جنگ اظهار كرد: در جنگ نرم جريان وهابيت از هرچه كه بتواند استفاده می‌كند؛ از طريق نشر كتاب، مجله، روزنامه. فقط ما آمارهايی كه داريم در سال 81 در ايام حج، 10 ميليون و 685 هزار جلد كتاب به بيست زبان زنده دنيا و غالباً بر ضد شيعه، بين زائران خانه خدا توزيع شد. روزنامه عكاظ در يازدهم آذرماه سال 1381، رسماً اين را اعلام كرد. بنده خودم دو سال قبل مشرف بودم، وزير ارشاد دولت صعودی نوشته بود كه در ظرف بيست و چند روز ايام حج، بيش از 10 ميليون لوح فشرده و كاست، به صورت رايگان، بين زائران توزيع شده بود.

حجت‌الاسلام حسينی قزوينی درباره فعاليت‌های اينترنتی جريان وهابيت اضافه كرد: الآن از طريق اينترنت، آمار جديدی كه بنده خودم دارم، نزديك چهل هزار سايت اينترنتی عليه شيعه در حال فعاليت است. در مورد شبكه‌های ماهواره‌ای هم بنده در مسافرتی كه پيش از عيد به آلمان داشتم، تحقيقات گسترده‌ای در مورد ماهواره‌های ضد‌ شيعی داشتم و آماری كه توانستم به دست بياورم، نشان می‌دهد كه 300 شبكه ماهواره‌ای عليه شيعه برنامه توليد و پخش می‌كنند.

وی فعاليت اصلی اين رسانه‌ها را جنگ نرم و هجمه فرهنگی به عقايد جوانان مسلمان برای متزلزل كردن عقايد اسلامی آن‌ها، و جذب آن‌ها به طرف فرهنگ و عقايد انحرافی خودشان دانست.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول