5تفاوت بین رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی

تفاوت های اساسی بین رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی وجود دارد. تفاوت هایی که می تواند به درک بهتر شما برای شناخت در مورد چگونگی قدرت نفوذ نام تجاری و کسب کار شما کمک کند.

1. بوسیله یک تعریف
رسانه های اجتماعی راهی برای انتقال و یا اشتراک گذاری اطلاعات با مخاطبان گسترده ای است. هر کسی فرصت برای ایجاد و توزیع دارد. همه شما واقعا نیاز به اتصال اینترنت دارید و شما  را به رقابت وا می دارد.

از سوی دیگر ، شبکه های اجتماعی عمل درگیری است. گروه هایی از مردم با منافع مشترک، یا ذهن مشابه، وابسته بایکدیگر در سایت های شبکه های اجتماعی و ایجاد روابط  از طریق جامعه است.

2. سبک ارتباطات
رسانه های اجتماعی بیشتر شبیه کانال های ارتباطی هستند، این فرمت ارائه پیام است. مانند تلویزیون ، رادیو یا روزنامه ، رسانه های اجتماعی محلی برای مراجعه شما نیستند بلکه آنها سیستمی ساده برای انتشار اطلاعات به دیگران هستند.به وسیله شبکه های اجتماعی ، ارتباط دو طرفه است. ارتباط بسته به نوع مطلب، موضوع یا فضای اطراف هر جسم (مانند اتمسفر) است، مردم برای پیوستن به دیگران و افرادی با تجارب و سوابق مشابه دور هم جمع می شوند. گفتگوهای در هسته شبکه های اجتماعی و به واسطه توسعه روابطه ها است.

3. بازگشت سرمایه گذاری
این می تواند مشکل برای به دست آوردن رقم های دقیق برای تعیین بازگشت سرمایه گذاری به وسیله رسانه های اجتماعی باشد. چگونه شما مقدار عددی در همهمه و هیجان گفتگو آنلاین در مورد نام تجاری ، محصول یا خدمات خود را قرار می دهید؟ این به این معنا نیست که بازگشت سرمایه گذاری پوچ است ، آن فقط بدان معناست که تاکتیک های مورد استفاده برای اندازه گیری متفاوت هستند. به عنوان مثال نفوذ و یا عمق گفتگو در مورد چه صحبت هستند، شما می توانید از طریق یک معیار خاص بازگشت سرمایه گذاری را اندازه گیری کنید.

بازگشت سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی کمی بیشتر آشکار است. چنانچه ترافیک کلی وب سایت شما افزایش داشت، دلیل آن پشتکار شما در شبکه های اجتماعی است. زیرا احتمالا تلاش های اجتماعی شما در شبکه های اجتماعی باعث افزایش بازدیدکنندگان آنلاین می شود.

4. پاسخ های بهنگام
رسانه های اجتماعی فعالیت سریعی است و آن گرفتن وقت است. شما نمی توانید مکالمات شخصی را اتوماتیک کنید، جز اینکه شما با نام تجاری محرز شناخته شوید، ایجاد و دنبال کردن(فالو) یک شبه اتفاق نمی افتد. رسانه های اجتماعی قطعا دوی ماراتن است و نه دو سرعت است. از آنجایی که شبکه های اجتماعی است که ارتباط مستقیم بین شما و کسانی که شما انتخاب ارتباط می کنید، مکالمات شما غنی تر ، هدفمند تر و بیشتر شخصی است. شبکه شما تصاعدی افزایش می یابد تا شما را ملاقات کرده و به دیگران معرفی می کند.

5. درخواست کردن و بیان کردن
بدون رسانه های اجتماعی با دستکاری نظرات گول زننده است، لایک ها، دیگ ها و سایر اطلاعات دستکاری شده به نفع شما (شخصی یا تجاری)، لغزنده است، درخواست دوستان، خانواده، همکاران و یا هرکس دیگری به مانند رای گیری است. هرکسی نمی تواند مخاطب خوبی برای هرکسی باشد، آن می تواند بازگشت سریع کابوس برای روابط عمومی باشد، اگر تراوش کلمه درباره شیوه های گول زننده باشد.به وسیله شبکه های اجتماعی شما می توانید درباره همسالان خود، کسب و کار جدید خود، یا وبلاگ به بحث درباره مسائل به موفقیت برسید. مکالمات شما می توانند بسیاری از مردم را تبدیل به طرفداران وفادار شما کند، بنابراین سرمایه گذاری با ارزش است.

رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی مجبورند در برخی موارد همپوشانی کنند، اما تفاوت آنها همین موارد نیستند، زیرا آنها دو مفهوم مجزا بازاریابی هستند و شناخت تفاوت آنها می تواند باعث رشد در نحوه کسب و کار و جایگاه شما شود.
انتهای پیام/.

جواد افتاده، رسانه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول