دشمن از طريق اينترنت مفسده مجازي ايجاد مي‌كند

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهركرد گفت: دشمنان انقلاب اسلامي از طريق شبكه جهاني اينترنت به دنبال شكل دهي مفسده مجازي در كشور هستند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايرنا، آيت الله محمدرضا ناصري يزدي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهركرد در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) اين شهر با هشدار به خانواده هاي نسبت به استفاده ناصحيح از اينترنت توسط برخي از جوانان ،افزود: دشمنان انقلاب اسلامي ايران در نشست‌هاي خود تنها راه ضربه زدن به ايران را تهديدهاي دورني عنوان كرده‌اند و از اين رو دست به اقدامات ضد فرهنگي از طريق اينترنت و سي دي‌ها مبتذل بر عليه جوانان زده اند.

وي گفت : ترويج بي‌بند و باري و بدحجابي و بي‌حجابي،ترويج و گسترش گرايش به مواد مخدر و استفاده ناصحيح از اينترنت و تهيه و توزيع فيلم‌ها و سي دي‌ها غير اخلاقي و زننده در دستوركار دشمنان انقلاب اسلامي براي ضربه زدن به كشور است.

وي بيان كرد: در اين زمينه خانواده‌ها بايد هوشيار و آگاه باشند و بچه ها و فرزندان خود را نسبت به اين تهديدات ضد فرهنگي دشمنان بيدار و آگاه كنند و نيروي انتظامي با عوامل بروز رفتارهاي ضد اخلاقي در جامعه مانند گذشته برخورد صريح داشته باشد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول