«مجلات همشهری از دریچه وب» فعلا ناتمام!

اختتامیه و اعلام برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی «مجلات همشهری از دریچه وب» که قرار بود در ایام فاطمیه برگزار شود، به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» جشنواره وبلاگ نویسی «مجلات همشهری از دریچه وب» که مهلت ثبت نام آن تا تاریخ 13 فروردین ماه 89 اعلام شده و قرار بود برگزیدگان تا هفته گذشته معرفی و تجلیل شوند، به تعویق افتاد.

صدیق، از عوامل اجرایی این جشنواره در گفتگو با خبرنگار وبلاگ نیوز، دلیل این خلف وعده را تغییرات ساختاری در اجرا و عوامل برگزار کننده اعلام کرد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی هایی که انجام خواهد شد، قطعا اطلاعات دقیق تری تا چند روز آینده در اختیار شرکت کنندگان و وبلاگ نیوز قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که در قبال شرکت کنندگان معترض به روند اطلاع رسانی جشنواره چه خواهید کرد، گفت: در اولین فرصت از طریق وبلاگ جشنواره، اطلاعات دقیق از چگونگی اختتامیه و معرفی برگزیدگان اعلام می شود.

گفتنی است 3 دستگاه لپ‌تاپ، 7 دستگاه موبایل، 10 پکیج هاست و دامین به نفرات برتر و 5 ربع سکه بهار آزادی  جوایز این مسابقه وبلاگ نویسی است که به قید قرعه به پنج نفر اهدا می شود.

اخبار تکمیلی از اعلام برندگان و برگزاری اختتامیه از طریق وبلاگ نیوز متعاقبا اعلام می شود.
انتهای خبر/.

One comment

  • محمودمقیمی

    مثل اینکه مسابقه وبلاگ نویسی تبیان هم آزمایشی ازکاردرآمدچون هنوزبعدچندماهی که ازپایان مسابقه سپری ئشده هنوزاعلام نتایج نکرده است چراخودشان بهترمی دانندشایداین هم آزمایشی بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول