حاشیه های یک همایش وبلاگ نویسان

نخستین همایش وبلاگ نویسان پارسی بلاگ با حضور کاربران این سرویس دهنده و دیگر وبلاگ نویسان برگزار شد. این همایش با حاشیه هایی همراه بود که باعث جذاب تر شدن و خودمانی تر شدن مراسم شده بود.

* قطع صدای نماهنگ ویژه معرفی سرویس دهنده پارسی بلاگ پس از حتی 3 بار پخش در برهه های مختلف مراسم، باعث شد نمایش این قطعه در برنامه به صورت کامل اجرایی نشود. گرچه نکته های نغز مجری برنامه باعث شد این قطع شدن ها کسی را آزرده نکند.

* حجت الاسلام و المسلمین نجمی، مدیر دفتر توسعه وبلاگ دینی، برای تشکر از زحمات مهندس فخری، مدیر سرویس دهنده پارسی بلاگ در راه ارتقای این سرویس دهنده، به ایشان یک سفر کربلا هدیه کرد. اما در این میان فخری هم این موفقیت ها را مدیون همسرش دانست و بلیط سفر کربلا را تقدیم همسرش کرد. البته پس از گذشت چند دقیقه، پدر حسن نظری، وبلاگ نویس مرحوم پارسی بلاگ نیز به پاس زحمات مهندس فخری، یک سفر کربلا به او هدیه کرد تا خانواده فخری زائر عتبات عالیات باشند.

* تاخیر مهندس صرامی برای سخنرانی در این مراسم، باعث شد که برنامه او با تئاتر بداهه رضا احسانپور، جابجا شود. این تئاتر با استقبال خوب وبلاگ نویسان رو به رو شد. این را از خنده های حاضرین سالن می توان فهمید.

* پس از پایان تئاتر احسانپور، یکی از بانوان حاضر در مراسم با صدای بلند از او خواست تا به خاطر اجرای این تئاتر از بانوان عذرخواهی کند. احسانپور هم گفت: با این که نمی دانم چرا باید عذرخواهی کنم، اما از خانم ها عذرخواهی می کنم!

* بستنی میوه ای، پذیرایی بود که حاضرین مراسم را حسابی خوشحال کرد. پذیرایی که خارج از عرف آبمیوه و کیک مراسم ها بود.

* دیدار فعالین شبکه های اجتماعی، به خصوص فرندفید از جمله برنامه های جذاب این همایش بود. برنامه غیر رسمی که به موازات برگزاری مراسم اجرای موسیقی سنتی در لابی سالن همایش برگزار شد!

* اهدای یک بسته فرهنگی از سوی موسسه تبیان و ثبت نام موسسه اهدای عضو از فعالیت های جنبی این همایش بود.

* حضور کودکان در این همایش کاملا محسوس بود. مخصوصا در جلوی سن و در هنگام سخنرانی مدعوین و سخنرانان.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول