نفرات برتر مسابقه وبلاگ‌نويسی «حجاب و عفاف» دانش‌آموزی آران‌‌وبيدگل اعلام شدند

مسئول كميته امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان آران‌وبيدگل، نفرات برتر مسابقه وبلاگ‌نويسی حجاب و عفاف دانش‌آموزی را اعلام كرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» اعظميان مسئول كميته امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان آران‌وبيدگل، در گفت‌و‌گو با ايكنا، ضمن اعلام اين خبر، اسامی وبلاگ‌نويسان و آدرس وبلاگ‌های آنها را اعلام كرد.

وی تعداد وبلاگ‌های شركت‌كننده، در اين مسابقه را كه با محوريت عفاف و حجاب از اسفندماه 88 آغاز شده بيش از 30 وبلاگ اعلام كرد.

اعظميان بررسی وبلاگ‌ها را براساس ملا‌ك‌هايی چون، محتوای علمی، تعداد پست، تعداد بازديدها، نظرات، نظم و مداومت در به روز رسانی و زيبايی ظاهری اعلام كرد كه در نهايت از بين آنها ۳ نفر دختر و ۲ نفر پسر انتخاب شدند.

وی وبلاگ‌های برگزيده اين مسابقه و آدرس آنها را به اين شرح اعلام كرد:

در بخش دختران وبلاگ‌های هانيه متولی، نرگس سعيدی و مريم كاظمی به عنوان وبلاگ‌های برتر معرفی شدند.

در بخش پسران نيز وبلاگ‌های اميرحسين باغبانی و محمد دربانی به عنوان وبلاگ‌های برگزيده معرفی شدند.

همچنين مقرر شده است كه جوايز دختران دانش‌آموز در جشن كوثر همزمان با ولادت حضرت فاطمه سلام الله عليها در محل مصلی نماز جمعه شهرستان آران‌وبيدگل و جوائز پسران نيز در مراسمی جداگانه اهدا خواهد شد.

مسئول كميته امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان آران‌وبيدگل، در پايان ابراز اميدواری كرد اينگونه مسابقات بتواند نقش مثبتی در ترويج فرهنگ اسلامی و به ويژه حجاب و عفاف داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول