برگزاری مسابقه با محوریت حجاب و عفاف

جشنواره وبلاگ نویسی «جهاد جهانی در محیط مجازی» با محوریت حجاب وعفاف به همت کمیته امور بانوان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان آران وبیدگل برگزار می شود.

مسئول کمیته امور بانوان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان آران وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با تمركز و گرايش موضوع فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، برگزار می شود.

“مولود اعظمیان” در ادامه با توجه به لزوم جهاد مجازی همراه با جهاد عملی برای رفع مظاهر بدحجابی گفت: امروزه كه مظاهر تمدن جهان، خصوصا پیشرفت‌ علوم، اذهان و قلوب‌ رامسخرساخته است، افراد وگروه‌های مغرض، یاكم ‌اطلاع و یا ساده‌لوح به تحریك سیاستمداران جهان‌خوار، می‌كوشند كه دین اسلام را مخالف و مخرب زندگی و پیشرفت معرفی كنند. از آن جمله این تهمت ناروا كه اسلام زن را با حجاب از حقوقش محروم ساخته و احترامی برای زن قایل نیست. در حالی كه این دین اسلام بود كه برای اولین بار زن رابه مقام ارجمندش رساند و حقوق حقه‌اش را بیان و به پاسداشت آن ها تأكید نمود.

اعظمیان ادامه داد: به همين منظور براي حضور فعال همکاران فرهنگی وبلاگ نويس، مسابقه اي از طرف امور بانوان مديريت آموزش وپرورش آران وبيدگل برگزار مي شود که محورهای آن شامل چرا حجاب و حيا؟، عفت، مردان و ترويج فرهنگ حجاب وعفاف در بين نسل جوان، راهكارهاي ترويج فرهنگ حجاب وعفا ف، آيا حجاب مخصوص بانوان است؟، حجاب محدوديت يا مصونيت؟، حضرت فاطمه(س) الگوی حجاب، نقش معلمان در گسترش فرهنگ عفاف وحجاب، فاطمه(س) و حجاب، دفاع از ولایت، لزوم حجاب وعفاف در جامعه، حجاب و سلامت فردی واجتماعی می شوند.

مسئول کمیته امور بانوان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان آران وبیدگل، افزود: بررسي وبلاگ های شرکت کننده در ابعاد فني، محتوایی، پيوندها و به روز بودن، جلوه ظاهری و پست های تولیدی وبلاگ نویس آن مورد بررسی داوران قرار حواهد گرفت. هم چنین فعاليت وبلاگ ها به طور مستمر در خرداد، تیر ومرداد ماه مورد بررسي قرار خواهد گرفت و شرکت کنندگان در انتخاب نوع سرویس دهنده وبلاگ آزاد خواهند بود.

علاقمندان براي شركت در مسابقه می توانند آدرس وبلاگ هاي خود را به پست الکترونیک Banovan1773@yahoo.com ارسال نمایند و يا با مراجعه به وبلاگ «امور بانوان آموزش وپرورش» در قسمت نظرات آدرس وبلاگ خود را ذكر نمايند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول