وبلاگ گروه خبرنگاران افتخاری قرآن افتتاح شد

بیش از 4 سال است که گروه خبرنگاران افتخاری قرآن، اخبار مذهبی و قرآنی خود را در خبرگزاری ایکنا منعکس می‌کند و همچنان در پی پیشرفت و توسعه کمی و کیفی اخبار قرآنی در خبرگزاری قرآنی ایران است.

الهام ترنیان عضو خوش ذوق تحریریه خبرنگاران افتخاری ایکنا، که موسس وبلاگ «گروه خبرنگاران قرآن» است در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» با اعلام این خبر افزود: افراد زیادی وارد این گروه شده‌اند؛ مستمر یا غیرمستمر فعالیت کرده‌اند، رفته‌اند، بازگشته‌اند و یا همچنان به کار ادامه می‌دهند. هدف از راه اندازی این وبلاگ ایجاد فضایی برای تعامل و شناخت خبرنگاران افتخاری قرآن است که از سراسر ایران اسلامی با ما در ارتباط هستند. قصد داریم با این کار موجبات رشد خودمان در گروه خبرنگاران افتخاری را فراهم کنیم.

خبرنگار افتخاری ایکنا در ادامه درباره وبلاگ گروهی خبرنگاران افتخاری ایکنا گفت: اینجا می تواند فضایی باشد برای اینکه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و تجربیات خود را در زمینه خبرنویسی قرآنی در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه به دوستانمان منتقل کنیم.

ترنیان همچنین معرفی وبلاگهای خبرنگاران افتخاری ایکنا در این وبلاگ را از اهداف این وبلاگ دانست که به تدریج وبا همکاری دوستان ،تکمیل خواهد شد. او در پست اول وبلاگ می نویسد:

اینجا می تواند فضایی باشد برای اینکه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و تجربیات خود را در زمینه خبرنویسی قرآنی در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه به دوستانمان منتقل کنیم. بسته به درخواست شما می توانیم به تدریج نکات آموزشی خبرنویسی را در این وبلاگ ارائه کنیم و یا با معرفی خبرنگاران فعال و ارائه گزارش عملکردهای آنان با گروه خبرنگاران افتخاری بیشتر آشنا شویم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول