به امام زمان(عج) هدیه بدهید

حرکت وبلاگی «هدیه تولد خورشید» در 40 روز مانده به نیمه شعبان ولادت حضرت صاحب‌الامر (عج) توسط محمدرضا موذن‌زاده نویسنده وبلاگ «از جنس خدا» آغاز به کار کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این حرکت وبلاگی که از امروز 24 خرداد ماه آغاز به کار کرده می‌کوشد تا در چهل  روز مانده به میلاد پربرکت حضرت صاحب‌الزمان(عج)  به عنوان هدیه تولد ایشان نسبت به از بین بردن گناهان حتی به تعداد کم تلاش کند تا با این کار دل امام زمان(عج) را شاد نماید.

در قسمتی از متن این حرکت آمده است:

تا میلاد امام زمان در حدود چهل روز باقی مانده است. نیمه شعبان روز تولد صاحب الزمان است و ما همیشه این روز خجسته را جشن می گیریم و خیابان ها را چراغانی و تزئین می کنیم. اما برای امام زمان هدیه تولد هم داریم؟ چیزی هست که بشود به محضر مبارکش تقدیم کرد و او را در روز میلادش خشنود ساخت؟ بیایید امسال کوچه پس کوچه های دل هامان را چراغانی کنیم. در دل های تاریک مان چند چراغی روشن کنیم و آن را هدیه کنیم به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.

برای حمایت و تبلیغ هر چه بیش‌تر این حرکت و دریافت کد لوگوی گوشه وبلاگ، و هم چنین مطالعه متن کامل آغاز حرکت و مشارکت کنندگان آن وبلاگ «از جنس خدا» را ببینید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول