همایش «فصلی تازه در بصیرت» برگزار شد

دومین نشست از سری همایش‌های «8 ماه نبرد سایبری» با عنوان «فصلی تازه در بصیرت» در روز دوشنبه 31 خرداد در کانون سمیه شهرری با حضور برخی از چهره‌های رسانه‌ای کشور برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این همایش که با حضور چهره‌هایی چون حسین شریعتمداری، غلامحسین الهام و فرج الله سلحشور همراه بود از فعالان فضای مجازی تقدیر شد و برخی از وبلاگ‌نویسان به قرائت متن هایشان پرداختند.

حسین قدیانی، نویسنده وبلاگ «قطعه26» و علی میرزایی، نویسنده وبلاگ «وبلاگ نویس شهر ما» جزو وبلاگ نویسانی بودند که در این نشست به قرائت متن‌های خود پیرامون فتنه اخیر پرداختند.

در ادامه همایش از برخی از فعالان فضای مجازی تجلیل شد. در بخش وبلاگ‌ها، وبلاگ «یک‌سال پیش؛ همین روزها» شایسته تقدیر شناخته شد و در بخش پایگاه‌های فعال در بخش صوت و فیلم، وبلاگ «نفوذی» برگزیده شد.

«تلخندک» عنوان وبلاگ برتر بخش طرح و عکس و پایگاه خبری «جوان آن‌لاین» به عنوان برگزیده بخش خبرگزاری‌ها اعلام شد.

پایگاه «بچه‌های قلم» به عنوان سایت برتر، شبکه اجتماعی «نت ایران» در بخش شبکه‌های اجتماعی و «مانور سایبری ولایت» به عنوان جنبش برگزیده وبلاگی اعلام شدند.

هم‌چنین از فرج الله سلحشور، کارگردان مجموعه یوسف پیامبر(ع) به عنوان نماد هنر متعهد و حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان به عنوان سردار جنگ نرم تقدیر به‌عمل آمد.

در پایان مراسم نیز بیانیه شرکت کنندگان در این مراسم قرائت شد و به صورت رسمی فعالیت شورای هماهنگی وب‌نویسان انقلاب اسلامی اعلام شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «ما ضمن گرامیداشت حماسه حضور چهل میلیونی ملت ایران در انتخابات 22 خرداد سال 1388 که باعث خنثی شدن نقشه های شوم دشمنان گردید همگان را به مغتنم شمردن این فرصت عظیم گوشزد می نماییم و با تشکر از تلاش های خستگی ناپذیر دولت از رئیس جمهور محترم و انقلابی خواستاریم که از آفت های حضور دوستان غافل که بعضاً باعث زحمات بیش از از اندازه و دوری دولت محترم از مسیر عدالت طلبی می شود غافل نشود.»

هم چنین شرکت کنندگان در این همایش با اشاره به شهدای مظلوم فتنه اخیر، در این بیانیه افزودند: «ا ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم فتنه از تمامی دستگاه های موظف در این امر شکایت خود را به پیشگاه امام شهدا عرضه می داریم که حتی یک نهاد مسئول به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل نکرد و نه تنها از این شهدای مظلوم تجلیل به عمل نیامد بلکه با پنهان کاری به بهانه گوناگون سعی در فراموشی نام و یاد آنان شد.»

پخش نماهنگ های مختلف و برپایی نمایشگاه آثار وبلاگ های «دوئل» و «تلخندک» از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش بود.
انتهای پیام/.

  • صد البته ببخشیدها!
    ولی از کی جناب سلحشور نماد هنر متعهد شدن؟
    در تقویم 20 فروردین رو نگاه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول