نسل سوم انقلاب در فتنه های اخیر دشمن را بدون نقاب دید

مدیر مسوول روزنامه کیهان گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب از ماجرای دشمنان انقلاب خبر چندانی نداشتند. در جریان این فتنه، دشمنان را بی نقاب دیدند، این برکت بزرگی است. از همه با اهمیت تر، در جریان فتنه، همگان به چشم خودشان به وضوح دیدند و باور کردند”خامنه ای خمینی دیگر است.”

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از برنا، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در دومین همایش هشت ماه نبرد سایبری با عنوان “فتح تازه در بصیرت” با اشاره به برکات فتنه اخیر گفت: حضرت رسول (ص) فرموده اند در ایام زندگی آدم ها، نسیم هایی از جانب خداوند تبارک و تعالی وزیدن می گیرد و حضرت از آدم ها می خواهد خو د را در معرض وزرش باد قرار بدهند. فتنه اخیر اگر چه آسیب ها و تلخی هایی داشت، ولی هدیه بزرگ الهی بود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: اگر نقطه ای که امروز در آن ایستاده ایم را با نقطه آغاز فتنه مقایسه کنیم خواهیم دید که به تعبیر مقام معظم رهبری در نقطه پایان هشت ماه نبرد، داشته هایی داریم که بعضاً در دورترین افق های ذهن هم تصور نمی کردیم که به آن نقطه برسیم.

شریعتمداری تصریح کرد: دشمن سال های سال زحمت کشید و جریان نفاق را پروراند. ولی خیلی راحت و به آسانی و با هزینه بسیار کمتر از آنچه انتظار می رفت، جریان نفاق از هم پاشید. پاشنه آشیل جریان نفاق، یا به تعبیر فارسی، چشم اسفندیار جریان نفاق این بود که نقاب از چهره اش بیافتد. خداوند می فرماید وحشت منافقین از این است که سوره ای نازل بشود و آن چه در دلشان است، بیرون بریزد. در جریان این فتنه دشمن همه سرمایه و تخم مرغ هایش را در یک سبد گذاشت و همه را با هم از دست داد. تلاش های زیادی در یک کشور انجام می شود تا ستون پنجمی ایجاد شود، چرا که راهکارهای پیچیده ای دارد، ولی ستون پنجم فتنه اخیر، خیلی زود دود شده و به هوا رفت.

وی با تأکید بر اینکه سران فتنه مرده اند گفت: واقعاً سران فتنه مرده اند و عقبه آن خیلی بیشتر مرده است. ولی عقبه آن مفلوک تر است این هم از این برکات است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به تفاوت فتنه های موجود در صدر اسلام و زمان حاضر ادامه داد:در صدر اسلام زهرای مرضیه (س) کوچه های مدینه را با چه سختی طی می کرد، نزد خواص مهاجر و انصار می رفت و به آنها می گفت مگر شما سفارش رسول خدا (س)یادتان نیست. خواص جواب نمی دادند، یا جواب دو پهلو می دادند. در زمان حاضر خداوند تبارک و تعالی در جریان فتنه ماجرای آن جریانات را به صورت تابلویی زنده کرد. نسل سوم و چهارم انقلاب از ماجرای دشمنان انقلاب خبر چندانی نداشتند. در جریان این فتنه، دشمنان را بی نقاب دیدند، این برکت بزرگی است. از همه با اهمیت تر، در جریان فتنه، همگان به چشم خودشان به وضوح دیدند و باور کردند”خامنه ای خمینی دیگر است.”

شریعتمداری افزود: عقبه ها فرو ریخته است، اما به قول حضرت علی (ع) نباید خوابید، چون دشمن بیدار است و یقین داشته باشید که دست از سر شما بر نمی دارد، بنابراین نباید خوابید و باید تحرکات دشمن را زیر نظر داشت و به داشته های خود بالید.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند آن زمانی که بتواند مالک را از کنار خمیه معاویه برگرداند، گذشته است. این ملت اجازه نمی دهند مالک از خیمه معاویه برگردد. اجازه هم ندادند، دیدید که اجازه ندادند. خداوند به شما لطف کرده که در عصر خمینی شما را آورده است. عصر مقام معظم رهبری، عصر امام خمینی( ره) و ادامه آن است.

مدیر مسوول روزنامه کیهان با اشاره به ماجرای خواص در فتنه اخیر گفت: یکی از خواص آلوده می تواند ضربه سنگینی بزند. اما چرا در صدر اسلام و در زمان عصر حضرت امیر این ضربه را زدند ولی در زمان حاضر نتوانستندبرای این بود که در آن دوره تعداد خواص آلوده به نسبت جمعیت زیاد بود. الان تعداد خواص آلوده کم است. در آن دوران چشم مردم به خواص بود، چون هنوز آموزه های اسلام گسترده نبود و اگر خواص می لغزیدند، عده ای هم می لغزیدند. در عصر حاضر چشم مردم به خواص نیست، به رهبر است. بنابراین اگر خواص بلغزند کسی را با خود نمی لغزانند. بلکه خود سقوط می کنند و این طور هم شد.

شریعتمداری با تشکر از جمع حاضر گفت: از برکات این دوران این بود که بچه ها ی ما را پروراند. اگر نگاهی به محتوای پیامک ها و سایت ها و کاریکاتور ها بیاندازید، می بینید که محتوی آنها خیلی اوج گرفته، می بینید که دشمن چیزی ندارد، این هم یکی از برکات فتنه اخیر است. این جمع ها و نشست ها موضوعیت دارد یقین بدانید دشمن خیلی کوچک است چون شما حالت پیشتاز دارید خیلی ها چشمشان به شماست و این از الطاف خداوند است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول