برگزیدگان وبلاگ نویسی راز 2 اعلام شد

برگزیدگان دومین مسابقه وبلاگ نویسی راز، با اعلام نفرات برگزیده در بخش مقاله و طراحی قالب اعلام شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» وبلاگ های رهگذر آرام، ذهن برتر و دست نوشته های پسری با فکرهای بزرگ به ترتیب نفرات اول تا سوم این جشنواره شدند.

همچنین در بخش طراحی قالب وبلاگ، هیچ وبلاگی نظر هیات داوران را جلب ننموده است و با توجه به اینکه وبلاگ امام غریب در بخش مقاله شرکت نموده بود تنها به دلیل زیبایی قالب این وبلاگ به صورت افتخاری به عنوان وبلاگ  برگزیده در بخش قالب وبلاگ منتخب داوران جشنواره شد وبلاگهای بعدی از قرار زیر می باشد.

بر اساس این گزارش، وبلاگ پنجم تا پانزدهم این مسابقه، به ترتیب، دکتر کرمانی، وبلاگ راز۳، گنجینه پنهان، کلینیک جامع آموزشی پزشکی، وبلاگ ذهن آنلاین، رازی که همه می دانیم، راز مغز، کامپیوتر، راز ذهن جادوی ذهن و موفقیت، وبلاگ از هر چیز از هر جا، زندگی و سلامتی معرفی شدند.

جوایز این دوره از مسابقات، برای نفرات اول تا سوم، یک سکه طلای راه موفقیت، ثبت  دامنه (ir .) برای وبلاگ، اشتراک ماهنامه راه موفقیت و پک کامل مجعزه ذهن (cd  خودهیبنوتیزم)می باشد.

همچنین به نفرات چهارم تا پانزدهم جایزه اشتراک شش ماهه، ماهنامه راه موفقیت  و پک کامل مجعزه ذهن (cd خود هیبنوتیزم) اهدا می شود.

گفتنی است نویسندگان وبلاگهای نام برده حداکثر تا ۲۰روز کاری می توانند  با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۱۰۱۷۰۰ تماس گرفته تا جهت دریافت جوایز مراحل لازم طی شود.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول