اینترنت ارزان می‌شود

با کاهش 20 درصدی تعرفه پهنای باند برای عرضه کنندگان اینترنت در کشور پیش بینی می شود که قیمت نهایی اینترنت برای کاربران خانگی 8 تا 10 درصد ارزانتر شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» محمد کرم پور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید تصویب طرح کاهش قیمت پهنای باند اینترنت در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: این مصوبه تصویب و شرکت ارتباطات زیرساخت نیز موظف به اجرای آن شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر وزیر ارتباطات، قیمت اینترنت به صورت دوره ای کاهش خواهد یافت و این مصوبه پیش درآمدی برای طرح دوره ای کاهش قیمت اینترنت خواهد بود اضافه کرد: در نظر داریم به طور مستمر قیمت اینترنت را کاهش دهیم تا استفاده از آن برای تمامی کاربران مقدور باشد.

وی گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان ناظر در فعالیت تمامی اپراتورهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکتهای اینترنتی برای کاهش قیمت نهایی اینترنت نظارت خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، شرکت ارتباطات زیرساخت حدود دو ماه قبل پیشنهاد کاهش 20 درصدی قیمت پهنای باند اینترنت را به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات داد و در این راستا وزیر ارتباطات اعلام کرده بود چنانچه ارائه دهندگان اینترنت تضمین دهند که کاهش قیمت پهنای باند برای مصرف کننده نهایی ملموس باشد وزارت ارتباطات با این کاهش قیمت موافقت خواهد کرد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول