راه‌های رأی آوردن در سایت مردمی بالاترین

امروز کمی وقت اضافه برای هدر دادن داشتم به توصیه یکی از دوستان و با یک دستگاه فیلتر شکن وارد سایت بالاترین شدم. البته چند وقتی هست که سر می زنم و نکات جالبی هم دستگیرم شده . بدون در نظر گرفتن محتوای سایت از شیوه بدیعی و جالبی بهره برده است. خلاصه اینکه:

بالاترین خودش محتوایی یا خبری تولید نمی کند و این کاربران هستند که با به اشتراک گذاشتن لینکهایی از سایتها و وبلاگهای مختلف با خلاقیت در تیتر زدن و کلمات کلیدی و … سعی می کنند نظر دیگر کاربران صاحب رای را برای بازدید و البته رای مثبت دادن جلب کنند.

خب با این همه ارسال لینک و تعداد زیاد کاربر طبیعی است که مسابقه های پیدا و پنهانی برای رای اوردن شکل بگیرد و البته همه شانس موفقیت در ان را ندارند. با اینحال کمی که دقت کنید می بینید که راههای رای اوردن در سایت بالاترین خیلی هم سخت نیست. حداقل چند موردی که من دیدم موفق شده بودند. نمی دانم شما که این مطلب را می خوانید کاربر بالاترین هستید یا نه اما به هرحال شاید روزی به دردتان بخورد.

۱- اگر در بخش های سیاست ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی مطلب ارسال می کنید به این نکات توجه کنید:

– فحش به مقامات جمهوری اسلامی یادتان نرود چون در غیر اینصورت در این سایت بیطرف رای نخواهید آورد. استفاده از عباراتی مانند دیکتاتور ، ترس رژیم از ، مملکته داریم ؟ و … توصیه می شود.

– فکر انعکاس اخبار جنایتهای اسرائیل را از سر بیرون کنید رای که نمی آورید هیچ ممکن است منفی بگیرید یا حتی برای شما گزارش تخلف رد شود!

– هر ترانه قدیمی که پیدا کردید به حوادث بعد از انتخابات ربط بدهید ، می گیرد حسابی! محتوایش مهم نیست فقط مثلا در تیتر بنویسید: ترانه قدیمی “آهویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم” به یاد فرار جانانه سبزها در روز عاشورا از دست ماموران امنیتی رژیم !

– اگر خبر اقتدار نیروهای امنیتی کشور مثلا درباره دستگیری عبدالمالک ریگی منتشر شد اصلا ترس به خود راه ندهید . رادیو فردا و بی بی سی به قدر کافی برای شما لینک تردید آمیز و شبهه افکن تولید می کنند که شما نیازی به آسمان ریسمان کردن نداشته باشید. بقیه کاربران اسم رادیو فردا را که زیر لینکتان ببینند خود به خود رای می دهند حتی اگر خبر درباره پشم بز باشد!

– اگر حرف از قطعنامه ای ، مذاکره ای چیزی شد فورا مطلبی درباره به آخر رسیدن عمر حکومت ملاها بنویسید و طوری تیتر بزنید که دل هرکسی که از انقلاب دل خوشی ندارد با خواندنش لااقل کمی خنک شود و فکر کند ضرب المثل بزک نمیر بهار میاد بالاخره روزی عملی می شود.

– گزارشهای تصویری خبرگزاری ها از نقاط محروم کشور را گیر بیاورید جان می دهد برای کپی کردن در وبلاگ و جهش کنتور بازدیدکنندگان. برای اینکه هم رای بیاورید هم بازدیدکننده ها زیاد شوند مثلا ایران را با افغانستان و اتیوپی مقایسه کنید یا شعارهای دولت را زیر سوال ببرید . دومی بیشتر توصیه می شود.

– اگر عکسی از راهپیمایی یا تجمعی منتشر شد اول از همه زود بگویید فتوشاپی است و تعداد جمعیت دستکاری شده با فلشهای چپ و راست و رنگی سعی کنید این مفهوم را القا کنید که رژیم از هرجا می توانسته آدم آورده است. این نکته از نان شب واجب تر است: بگویید با یکی از اقوامتان که در یک نهاد دولتی است صحبت کرده اید.

۲- اگر در بخش های علمی و سرگرمی مطلب ارسال می کنید به این نکات توجه داشته باشید:

– از پیشرفتها هیچ چیزی ننویسید که مرغ همسایه غاز است و محال است شما در این سایت بی طرف خبر خوشی بدهید و رای بیاورید. اما تا می توانید مردم را مسخره کنید. به قیافه ها و رفتار مردم گیر بدهید و مثلا کسی را که عرق ریزان پنچری چرخ ماشین بارکشش را می گیرد با بدترین کلمات به مسخره بگیرید.

– سعی کنید در آزمایشهای علمی و پزشکی در عکس دنبال بهانه ای بگردید که اصل مطلب را زیر سوال ببرد. مثلا از یک مجله خارجی ترجمه حتی غلط غلوط مطلبی را منعکس کنید که ایرانی ها که خودشان نمی توانستند و دانشمندان کشورهای دیگر کمکشان کردند اما صدایش را در نمی آورند. مطمئن باشید اینطوری از شدت رای اوردن می چسبید به سقف!

– تکه پرانی و خالی کردن دق دلی درباره روحانیت و بسیج از جمله شیوه های معمول رای آرودن در سایت بالاترین است به لباس ، رفتار و قیافه خلق الله گیر بدهید و مایه استهزاء آنان شوید تا هم رای بیاورید و هم بازدیدتان بالا برود.

– موضوعات سکسی و هر چیزی که بشود +۱۸ بر آن نوشت اغلب مطلوب دل کاربران این سایت است. از نقض حریم خصوصی و نمایش عکسهای مردم بگیر تا صحنه های دردناک خودکشی و تیراندازی و …

آخ داشت یادم می رفت کاری که می توانید شدید با آن رای جمع کنید:

دوربین تصویربرداری تلفن همراهتان را در گرگ و میش غروب روشن کنید آن را طوری حرکت دهید که انگار دارید از دست ماموران امنیتی فرار می کنید . با اطرافیانتان داد بزنید و صدای بوق ماشینها را ضبط کنید. بعد در سایت بالاترین بنویسید: مقاومت جانانه سبزها در برابر ماموران امنیتی رژیم و فرار آنها از دست مردم غیور و انقلابی … با این کار هم خوب رای می آورید و هم اگر کمی خوش شانس باشید اخر شب از شبکه صدای آمریکا می توانید ببینید دست پخت شما در صحنه سازی و مونتاژ چگونه بوده است . تازگی ها العربیه هم شدید مشتری این فیلمهای تخیلی شده است.

اگر آی.دی بالاترین هم خواستید چون کلاس دارد و باید دعوتنامه داشته باشید یک شارژ ۲۰۰۰ تومانی ایرانسل بدهید به دلالها! برایتان دعوتنامه هم می فرستند برای این سایت مردمی.

موفق باشید
انتهای پیام/.

سید حسین حسینی، وبلاگ یه شنونده

  • توحيد

    سلام بر دوستان عزيز و لذيذ ميثم و علي رضا اگه اشتباه نكنم

    البته اين مطلبي كه نوشته شده مي تونه جنبه هاي مختلفي داشته باشه اما يه نكته رو لازم ديدم كه اينجا بهش اشاره كنم و اونم اينه كه اگه مي بينيد لينك هايي با اين مضمون تو بالاترين داغ ميشن خوب برميگرده به ذاعقه ي كاربرا! من خودم از كاربران اين سايت هستم و چندتا از لينكاي خودم بدون اينكه حتي يه دونه از مواردي كه شما اينجا نوشتيد داشته باشه داغ شده! مطالب روانشناسي، سرگرمي و علمي…

    بازم ميگم كه اين موضوعي كه شما نوشتيد به ذاعقه ي مخاطب ربط داره.

    موفق باشيد
    يا علي

    • سلام و خسته نباشید.مرسی از مطالب جالبتون.حتما دلیلی داره که یه سری از لینکها بیشتر مورد توجه قرار میگیرن.

  • Pingback: قدرت تحمل مخالف در بالاترین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول