ركورد جديد در ارسال پيام‌هاي توييتر

سرويس ميكرووبلاگ‌نويسي توييتر به ركورد هزار پيام توييت در ثانيه رسيد.

به گزارش« وبلاگ نیوز» و به نقل از ایسنا، طبق اطلاعات بررسي شده توسط “پي آر اند سوشيال وب” اين سايت در چند هفته گذشته به دفعات در ارسال پيام ركورد زده اما در طول چهار روز گذشته بارها ركورد شخصي خود را شكسته است.

پيش از اين توييتر اعلام كرده بود كه اين سرويس به‌دنبال گل‌هاي زده شده در جام جهاني هم‌چنان شاهد افزايش عظيم در پيام‌هاي ارسال شده است در حالي كه معمولا پيام‌هاي ارسال شده در آن 750 پيام در ثانيه است.

توييتر هم‌چنين ركورد ارسال بيش از دو ميليارد پيام در طول يك ماه را براي نخستين بار از زمان آغاز فعاليتش ثبت كرد و در ماه ژوئن اين آمار بالاي 2.3 ميليارد بود.

ديك كاستلو، مدير عملياتي توييتر، ماه گذشته اعلام كرد كه اين سرويس به مرز دو ميليارد پيام ارسال شده رسيده و روزانه حدود 65 ميليون پيام در توييتر ارسال مي‌شود كه برابر با 1.96 ميليارد پيام در ماه است.

اين سرويس كه به كاربران امكان مي‌دهد پيام‌هايي در 140 كاراكتر يا كم‌تر به يكديگر ارسال كنند، در پايان ماه مي و سه ماه پس از رسيدن به 10 ميليارد پيام، از مرز 15 ميليارد پيام گذشت.

هم‌چنين به گفته كاستلو، روزانه حدود 135 هزار ثبت نام جديد در اين سرويس انجام مي‌گيرد اما معلوم نيست كداميك شخصي يا تجاري هستند. به علاوه اين شركت كه تاثيرگذاري روزافزوني مي‌يابد اعلام كرده رابطي را براي مديريت روابطش با كاخ سفيد استخدام كرده است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول