برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «میثاق با ولایت»

مسئول هيئت و كانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسی «ميثاق با ولايت» در راستای ارائه افكار دينی و مذهبی خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی قم، «حميد ناطقی» روز سه‌شنبه 15 تيرماه با اشاره به تأسيس كانون خادم‌الرضا(ع) در سال 72 اظهار كرد: در طول 15 سال اين كانون فعاليت‌های مناسبی در عرصه‌های فرهنگی انجام داده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسی «ميثاق با ولايت» گفت: هيئت و كانون خادم‌الرضا(ع) با ارج نهادن به آرمان‌های جهانی پيامبران و امامان و همگام با جهانی شدن علم و توسعه ارتباطات؛ مسابقه ملی وبلاگ‌نويسی در فرهنگ مهدوی را برگزار می‌كند.

مسئول كانون و هيئت خادم‌الرضا(ع) خاطرنشان كرد: اين مسابقه امكان ارائه افكار دينی و خلق آثار مذهبی در عرصه‌های مجازی برای رهروان اسلام راستين و جهان تشيع را فراهم می‌كند.

ناطقی با بيان اينكه مسابقه وبلاگ‌نويسی آشنايی اقشار مختلف جامعه با انتظار و فرهنگ مهدوی با فناوری نوين را به دنبال دارد، بيان كرد: ايجاد زمينه مناسب برای توليد و تبادل انديشه در فضای مجازی محيط وبلاگ و ايجاد انگيزه در كاربران برای پرداختن به موضوع جشنواره از مهم‌ترين محورهای برگزاری اين مسابقه است.

وی تأكيد كرد: متقاضيان شركت در اين مسابقه می‌توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رسانی كانون خادم‌الرضا(ع) برای ثبت‌نام در مسابقه اقدام كنند.

مسئول كانون و هيئت خادم‌الرضا(ع) تصريح كرد: شركت‌كنندگان می‌توانند در وبلاگ خود بخش‌های مقاله، قطعه ادبی، شعر، عكس و حديث را به طور مجزا بگنجانند و برای هر بخش امتياز جداگانه‌ای كسب كنند.

ناطقی با اشاره به برخی تذكرات لازم درباره طراحی وبلاگ بيان كرد: محدوديتی در تعداد صفحات وبلاگ برای شركت‌كنندگان وجود ندارد و بخش حديث آن بايد حداقل 10 و حداكثر 40 حديث وجود داشته باشد.

وی با بيان اينكه داوری در دو بخش محتوايی و فنی توسط كارشناسان انجام می‌شود، گفت: شعر و قطعه ادبی، مقاله، عكس و حديث از شاخص‌های داوری در بخش محتوايی هستند.

مسئول كانون و هيئت خادم الرضا(ع) تعامل وبلاگ و به كارگيری هنر گرافيك در وبلاگ را از شاخص‌های داوری در بخش فنی ذكر و تصريح كرد: طراحی منوها، به‌روز رسانی دائم وبلاگ، بارگذاری سريع، كاربرد موسيقی، نوآوری و ابتكار از موضوعات زيرمجموعه بخش فنی هستند.

ناطقی يادآور شد: علاقه‌مندان شركت در مسابقه از اول تيرماه تا پنجم مردادماه سال جاری فرصت دارند تا برای ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام كنند.

وی با بيان اينكه 20 نفر برتر مسابقه در مراسمی كه روز 15 مرداد‌ماه برگزار می‌شود، تجليل می‌شوند، گفت: نفرات اول تا سوم 500 هزار تومان و نفرات چهارم تا هشتم 200 هزار تومان دريافت می‌كنند و به افراد برگزيده هدايای نفيسی اهدا می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیش تر به سایت این هیئت مراجعه کنید.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول