جشنواره مداد نو برگزار می‌شود

نخستين جشنواره استاني وبلاگ‌نويسي با عنوان مداد نو به كوشش معاونت فرهنگي تبليغي حوزه علميه اصفهان ويژه طلاب و روحانيون اين استان برگزار مي‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومي مركز مديريت حوزه علميه اصفهان، نخستين جشنواره استاني وبلاگ‌نويسي با عنوان مداد نو به كوشش معاونت فرهنگي تبليغي حوزه علميه اصفهان ويژه طلاب و روحانيون اين استان برگزار مي‌شود.

اين جشنواره با هدف ايجاد انگيزه و آشنايي بيشتر طلاب در خصوص ابزارهاي جديد تبليغي‌ با موضوعات فرهنگي و مذهبي توسط واحد انتشارات معاونت فرهنگي تبليغي مركز مديريت حوزه علميه اصفهان برگزار مي‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوي دبيرخانه برگزاري نخستين جشنواره وبلاگ‌نويسي مداد نو، ويژه طلاب و روحانيون استان اصفهان، متقاضيان شركت در اين جشنواره مي‌توانند از يكم تا بيستم مردادماه سال جاري وبلاگ‌ها و پايگاه‌هاي خود را به اين دبيرخانه معرفي و ثبت‌نام كنند.

پس از پايان مهلت ثبت‌نام و معرفي وبلاگ‌ها از سوي طلاب و روحانيون استان اصفهان، نخستين جشنواره وبلاگ‌نويسي مداد نو از بيستم مرداد تا 15 شهريورماه ادامه خواهد داشت و پس از آن وبلاگ‌هاي برتر در زمينه‌هاي مختلف معرفي مي‌شوند.

بر اساس اين گزارش، وبلاگ‌هاي تأييد شده و برتر در روز 17 مهرماه همزمان با ميلاد مسعود كريمه اهل بيت، حضرت فاطمه معصومه (س) معرفي مي‌شوند و مراسم اختتاميه اين جشنواره نيز در روز بيستم مهرماه و همزمان با ميلاد با سعادت حضرت علي‌بن موسي‌الرضا (ع) معرفي خواهند شد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول