در جنگ سایبری به هر وسیله‌ای که می‌توانید متوسل بشوید

امام جمعه مشهدمقدس، در دیدار با شورای مرکزی شبکه خودجوش فعالان فرهنگی-اجتماعی مشهد، با تاکید بر جریان داشتن جنگ فعلی در فضای مجازی، اولویت اصلی را پس از تحکیم مبانی اعتقادی نظام و نیروهای انقلاب، ورود با تمام توان در عرصه جنگ سایبری دانستند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» آیت الله علم الهدی ضمن ترسیم فضای مجازی فعلی به میدان جنگ به شورای مرکزی این شبکه گفت: دشمن فضای مجازی را تصرف کرده است. بنده خدمت آیت الله سیستانی در نجف رسیدم. دیدم تمام اطلاعات ایشان از ایران از فضای مجازی است. حتی خواستم با ایشان صحبت کنم، چون وقت کم بود ایشان می گفتند من همه اینها را می دانم. یک مرجع تقلید عالیقدر و بزرگ تشیع کانال اطلاعاتی اش فضای مجازی شده است، چه برسد به اینکه یک جوان دانشگاهی و حوزوی و یا یک آدم معمولی! و می بینید که دشمن فضای مجازی را میدان جنگ کرده است. حال شما در وبلاگ نویسی بنشینید حساب کنید، اگر فرضاً ما در داخل و خارج 10میلیون وبلاگ نویس داشته باشیم، 9میلیون و پانصدهزارش بر ضد اسلام است.

امام جمعه مشهد مقدس با تاکید بر این که در حال حاضر لازم است اولویت فعالان فرهنگی، حضور در فضای مجازی باشد افزود: جنگ سایبری را جدی بگیرید. با وبلاگ طنز، علمی یا ادبی و یا هک کردن، با هر وسیله ای که می توانید به جنگ بروید. هر چه هست الان جنگ است.  مسئله جنگ ما در فضای مجازی به این حد رسیده است که هر کس دستش می رسد با هر وسیله ای که می تواند متوسل بشود. این را بدانید که مسلم است همانطور که در جنگ برخی اوقات خلاف شرع ها جایز می شود در جنگ سایبری هم خلاف شرع ها جایز می شود. یعنی الان شرایطی است که شما با هرچه که به دستتان می رسد بزنید. ملاحظه هیچ طرف را هم نکنید چون شما نزنید دشمن شما را می زند.

در پایان این گزارش که از سوی شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی منتشر شده است آیت الله علم الهدی تصریح می کند: در این دو اولویت (تحکیم مبانی اعتقادی نظام و نیروهای انقلاب و ورود با تمام توان در عرصه جنگ سایبری) هر چه قدر هم که نیرو بگذارید، تمام شدنی نیست و به اولویت دیگری نمی رسید.
انتهای پیام/.

۵ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول